Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprender o carácter unitario do ordenamento xurídico. |
|
|
|
Coñecer as principais institucións xurídicas. |
|
|
|
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais en cada época. |
|
|
|
Capacidade de síntese e análise. |
|
|
|
Capacidade para aprender. |
|
|
|
Capacidade de xestión da información. |
|
|
|
Capacidade para adaptarse a novas situacións. |
|
|
|
Capacidade para organizar e planificar. |
|
|
|
Resolver problemas de forma eficaz. |
|
|
|
Aplicar pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
|
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
|
|
Traballar de forma cooperativa. |
|
|
|
Preocupación pola calidade. |
|
|
|
Comportarse de forma ética e mostrar responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
|
|
Comunicarse de xeito efectivo nun medio de traballo (habilidades nas relacións interpersoais). |
|
|
|
Traballar desde unha perspectiva comparada, manexando información comparada. |
|
|
|
Apreciar a diversidade e a multiculturalidade nos distintos aspectos normativos. |
|
|
|
Ser quen de manexar fontes xurídicas, así como de illar dun lado e relacionar doutro, os distintos sistemas normativos. |
|
|
|
Ser quen de identificar problemas xurídicos e abordar a súa solución de modo interdisciplinar. |
|
|
|
Coñecer as distintas manifestacións do Dereito na súa evolución histórica e na súa realidade actual tanto nas estruturas nacionais como internacionais. |
|
|
|
Ser quen de utilizar os principios xurídicos para a interpretación dos textos xurídicos históricos, así como a capacitación, sobre esas bases de dialéctica xurídica fundamentada nos valores constitucionais. |
|
|
|
Ser quen de comprender e de redactar documentos xurídicos e manexar a oratoria xurídica. |
|
|
|
Ser quen de estruturar con cohesión interna unha visión xurídica de temas que así o requiran, obtendo deste xeito un correcto discurso xurídico. |
|
|
|
Ser quen de contemplar criticamente as fontes histórico-xurídicas. |
|
|
|