Resolución de problemas e/ou exercicios |
Avalíase a participación activa mediante a resolución de exercicios (tests de autoavaliación) formulados polo profesor e resoltos de forma autónoma polo alumnado.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
• Coñecer os diferentes métodos e materiais vixentes na limpeza, consolidación, protección e adhesión-reintegración das superficies dos bens patrimoniais.
• Poder aplicar metodoloxías específicas de tratamento de superficies, en función dos principais materiais que constituen os bens patrimoniais e o seu estado de conservación.
• Coñecer as principais técnicas empregadas para a valoración da eficacia dos tratamentos de superficies dos bens patrimoniais. |
10 |
A2
|
|
C9
|
D2
|
Titoría en grupo |
Valórase a participación activa do alumnado durante as actividades presenciais (clases remotas) e a participación nos debates que se formularán nos foros.
Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
• Coñecer os diferentes métodos e materiais vixentes na limpeza, consolidación, protección e adhesión-reintegración das superficies dos bens patrimoniais.
• Poder aplicar metodoloxías específicas de tratamento de superficies, en función dos principais materiais que constituen os bens patrimoniais e o seu estado de conservación.
• Coñecer as principais técnicas empregadas para a valoración da eficacia dos tratamentos de superficies dos bens patrimoniais. |
20 |
A2
|
|
C9
|
D2
|
O alumnado, segundo a normativa vixente, ten dúas convocatorias de avaliación: A primeira convocatoria de avaliación se leva a cabo durante o cuadrimestre de docencia. En primeiro lugar, ao longo das semanas de docencia da materia, mediante a entrega de cuestionarios nas datas previstas, participación en foros e tutorías, entrega da resolución dos casos prácticos e do traballo de carácter transversal. O valor de cada unha destas actividades avaliadas será: - 50%, traballo transversal
- 20%, casos prácticos
- 10%, exercicios de autoavaliación
- 10%, participación en foros
- 10%, asistencia e participación en clases remotas
No caso de que as semanas de docencia da materia non sexan suficientes para a entrega do traballo transversal, habilitarase a plataforma de docencia dúas semanas adicionais, ao final do cuadrimestre, para facilitar a dita entrega. Os criterios de avaliación nesta convocatoria serán: - Cualificarase como "non presentado" ao alumnado que non realizase ningunha das actividades propostas.
- Cualificarase como"suspenso" ao alumnado que non realizase a totalidade das actividades propostas.
- Cualificarase como "suspenso" cando, presentada a totalidade de actividades, a media de cualificación non alcance o 5.
- Para poder "promediar" a cualificación, cada unha das cualificacións parciais terán que superar a cualificación de 3 sobre 10 con excepción do Foro. En caso contrario, a cualificación será de "suspenso".
A segunda convocatoria de avaliación realízase no mes de Xullo, para o que se habilitará de novo o acceso á plataforma docente. Deberán presentarse a esta convocatoria os alumnos que obtivesen as cualificacións de "non presentado" ou "suspenso". De cara a esta convocatoria, abriráse un novo prazo para a realización da TOTALIDADE das actividades, con excepción daquelas vinculadas á participación activa (foro e participación en sesions remotas). En todos os casos tratarase de novas formulacións, probas distintas das realizadas en convocatoria ordinaria. A cualificación final obteráse das seguintes porcentaxes : - Cuestionarios (20%)
- Caso práctico (30%)
- Traballo de Materia ou Transversal (50%)
Cada unha das cualificacións parciais terán que superar a nota de 4,5 sobre 10 para poder facer media; en caso contrario, a cualificación da materia será de "suspensa".
|