Proxectos |
Proponse a realización dun traballo de carácter transversal dentro do Módulo 3, propondo actuacións sobre un ben inmoble previamente seleccionado. Esta proposta avaliarase mediante a entrega dun traballo escrito. Os resultados da aprendizaxe avaliados son: 1) Adquirir a capacidade de decisión de realizar uns ou outras análises de caracterización de materiais en función da natureza e características dos diferentes materiais e dos axentes de alteración que nel están a actuar. 2). Adquirir a capacidade de identificar os compoñentes da contorna dun ben patrimonial que é necesario caracterizar xa sexa polo seu valor ou pola incidencia na conservación, e coñecer que técnicas permiten a súa caracterización. |
50 |
A1 A2
|
B3 B4
|
C1 C2 C10 C12 C13
|
D1 D5
|
Estudo de casos/análises de situacións |
Os casos prácticos reais ou simulados expostos na plataforma deberanse resolver mediante traballo autónomo con atención personalizada e entregar na plataforma no calendario indicado.
Avalíanse os seguintes resultados de aprendizaxe: 1. Adquirir a capacidade de decisión de realizar uns ou outras análises de caracterización de materiais en función da natureza e características dos diferentes materiais e dos axentes de alteración que nel están a actuar.
2. Adquirir a capacidade de identificar os compoñentes da contorna dun ben patrimonial que é necesario caracterizar xa sexa polo seu valor ou polo incidente na conservación, e coñecer que técnicas permiten a súa caracterización |
20 |
A2 A3
|
B3 B4
|
C1 C2 C10 C12 C13
|
D1 D2 D3 D5
|
No curso académico 2016-2017, ofértase esta materia sen dereito a docencia,
unicamente con dereito a avaliación. O alumno, segundo a normativa vixente, ten dúas convocatorias de avaliación.
A primeira leva a cabo durante o segundo cuadrimestre e a
segunda convocatoria (convocatoria extraordinaria) leva a cabo entre Xuño
e Xullo de 2017. En ambas as convocatorias, os criterios de avaliación son os seguintes:
- Cuestionarios
(20%)
- Caso
práctico (30%)
- Traballo de Materia ou
Transversal (50%)
A cualificación rexerase segundo os seguintes supostos:
- Cualificarase como non
presentado ao alumnado que non realizase ningunha das actividades
propostas.
- Cualificarase como
suspenso ao alumnado que non realizase a totalidade das
actividades propostas.
- Cualificarase como
suspenso cando, presentadas as tres de actividades, a media de cualificación
non alcance o 5.
- Para poder *promediar a
cualificación, cada unha das cualificacións parciais terá que superar
a cualificación de 4,5 sobre 10.
Para a segunda convocatoria habilitarase de novo o acceso á
plataforma docente para a realización dos cuestionarios e caso práctico e
traballo transversal. Deberán presentarse a esta convocatoria os alumnos e as
alumnas que obtivesen as cualificacións de non "presentado"ou
"suspenso". No caso práctico exporase unha nova actividade. A
cualificación final en segunda convocatoria rexerase polos mesmos criterios
que a primeira convocatoria. |