Guia docente 2016_17
Facultade de Historia
Máster Universitario en Valoración, Xestión e Protección do Patrimonio Cultural
 Materias
  Técnicas e Ensaios para a Caracterización e a Diagnose en Obra
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas e/ou exercicios Valórase a participación activa mediante a resolución de exercicios de autoevaluación expostos polo profesor e resoltos de forma autónoma polo alumnado.
Avalíanse os seguintes resultados de aprendizaxe:
1) coñecemento das técnicas cualitativas e cuantitativas de caracterización
2) capacidade de integrar a información ofrecida por estas técnicas e de interpretar os resultados.
3) a capacidade de decisión de realizar uns ou outras análises de caracterización de materiais en función da natureza e características dos diferentes materiais e dos axentes de alteración que nel están a actuar.
10 A2
A3
A4
A5
B4
C10
D1
D2
D3
D4
D5
Proxectos Proponse a realización dun traballo de carácter transversal dentro do Módulo 3, propondo actuacións sobre un ben inmoble previamente seleccionado. Esta proposta avaliarase mediante a entrega dun traballo escrito.
Os resultados da aprendizaxe avaliados son:
1) Adquirir a capacidade de decisión de realizar uns ou outras análises de caracterización de materiais en función da natureza e características dos diferentes materiais e dos axentes de alteración que nel están a actuar.
2). Adquirir a capacidade de identificar os compoñentes da contorna dun ben patrimonial que é necesario caracterizar xa sexa polo seu valor ou pola incidencia na conservación, e coñecer que técnicas permiten a súa caracterización.
50 A1
A2
B3
B4
C1
C2
C10
C12
C13
D1
D5
Titoría en grupo Valórase a participación activa do alumnado durante as actividades presenciais (clases remotas) e a participación nos debates que se exporán nos foros. Os resultados de aprendizaxe avaliados son:
1) Adquirir a capacidade de decisión de realizar uns ou outras análises de caracterización de materiais en función da natureza e características dos diferentes materiais e dos axentes de alteración que nel están a actuar.
2). Adquirir a capacidade de identificar os compoñentes da contorna dun ben patrimonial que é necesario caracterizar xa sexa polo seu valor ou pola incidencia na conservación, e coñecer que técnicas permiten a súa caracterización.
20 A3
B3
C1
C10
D1
Estudo de casos/análises de situacións Os casos prácticos reais ou simulados expostos na plataforma deberanse resolver mediante traballo autónomo con atención personalizada e entregar na plataforma no calendario indicado.

Avalíanse os seguintes resultados de aprendizaxe:
1. Adquirir a capacidade de decisión de realizar uns ou outras análises de caracterización de materiais en función da natureza e características dos diferentes materiais e dos axentes de alteración que nel están a actuar.

2. Adquirir a capacidade de identificar os compoñentes da contorna dun ben patrimonial que é necesario caracterizar xa sexa polo seu valor ou polo incidente na conservación, e coñecer que técnicas
permiten a súa caracterización
20 A2
A3
B3
B4
C1
C2
C10
C12
C13
D1
D2
D3
D5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

No curso académico 2016-2017, ofértase esta materia sen dereito a docencia,
unicamente con dereito a avaliación.

O alumno, segundo a normativa vixente, ten dúas convocatorias de avaliación.
A primeira leva a cabo durante o segundo cuadrimestre e a
segunda convocatoria (convocatoria extraordinaria) leva a cabo entre Xuño
e Xullo de 2017.

En ambas as convocatorias, os criterios de avaliación son os seguintes:


  • Cuestionarios
    (20%)

  • Caso
    práctico (30%)

  • Traballo de Materia ou
    Transversal (50%)

A cualificación rexerase segundo os seguintes supostos:


  • Cualificarase como “non
    presentado” ao alumnado que non realizase ningunha das actividades
    propostas.

  • Cualificarase como
    “suspenso” ao alumnado que non realizase a totalidade das
    actividades propostas.

  • Cualificarase como
    “suspenso” cando, presentadas as tres de actividades, a media de cualificación
    non alcance o 5.

  • Para poder *promediar a
    cualificación, cada unha das cualificacións parciais terá que superar
    a cualificación de 4,5 sobre 10.

Para a segunda convocatoria habilitarase de novo o acceso á
plataforma docente para a realización dos cuestionarios e caso práctico e
traballo transversal. Deberán presentarse a esta convocatoria os alumnos e as
alumnas que obtivesen as cualificacións de non "presentado"ou
"suspenso". No caso práctico exporase unha nova actividade. A
cualificación final en segunda convocatoria rexerase polos mesmos criterios
que a primeira convocatoria.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000