Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma |
Valórase a participación activa mediante a resolución de exercicios de autoevaluación expostos polo profesor e resoltos de forma autónoma polo alumnado. Avalíanse os seguintes resultados de aprendizaxe:
1. coñecemento das técnicas cualitativas e cuantitativas de caracterización
2. capacidade de integrar a información ofrecida por estas técnicas e de interpretar os resultados.
3. a capacidade de decisión de realizar uns ou outras análises de caracterización de materiais en función da natureza e características dos diferentes materiais e dos axentes de alteración que nel están a actuar. |
10 |
A2 A3 A4 A5
|
B4
|
C10
|
D1 D2 D3 D4 D5
|
Titoría en grupo |
Valórase a participación activa do alumnado durante as actividades presenciais (clases remotas) e a participación nos debates que se exporán nos foros. Os resultados a aprendizaxe avaliados son:
1. Adquirir a capacidade de decisión de realizar uns ou outras análises de caracterización de materiais en función da natureza e características dos diferentes materiais e dos axentes de alteración que nel están a actuar.
2. Adquirir a capacidade de identificar os compoñentes da contorna dun ben patrimonial que é necesario caracterizar xa sexa polo seu valor ou pola incidencia na conservación, e coñecer que técnicas permiten a súa caracterización. |
20 |
A3
|
B3
|
C1 C10
|
D1
|
No curso académico 2016-2017, ofértase esta materia sen dereito a docencia, unicamente con dereito a avaliación. O alumno, segundo a normativa vixente, ten dúas convocatorias de avaliación. A primeira leva a cabo durante o segundo cuadrimestre e a segunda convocatoria (convocatoria extraordinaria) leva a cabo entre Xuño e Xullo de 2017. En ambas as convocatorias, os criterios de avaliación son os seguintes: - Cuestionarios (20%)
- Caso práctico (30%)
- Traballo de Materia ou Transversal (50%)
A cualificación rexerase segundo os seguintes supostos: - Cualificarase como non presentado ao alumnado que non realizase ningunha das actividades propostas.
- Cualificarase como suspenso ao alumnado que non realizase a totalidade das actividades propostas.
- Cualificarase como suspenso cando, presentadas o tres de actividades, a media de cualificación non alcance o 5.
- Para poder promediar a cualificación, cada unha das cualificacións parciais terá que superar a cualificación de 4,5 sobre 10.
Para a segunda convocatoria habilitarase de novo o acceso á plataforma docente para a realización dos cuestionarios e caso práctico e traballo transversal. Deberán presentarse a esta convocatoria os alumnos e as alumnas que obtivesen as cualificacións de non "presentado"ou "suspenso". No caso práctico exporase unha nova actividade. A cualificación final en segunda convocatoria rexerase polos mesmos criterios que a primeira convocatoria. |