Guia docente 2015_16
Facultade de Historia
Máster Universitario en Valoración, Xestión e Protección do Patrimonio Cultural
 Materias
  Tecnoloxías e Formas de Alteración de Estruturas Inmobles
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos/análises de situacións Os casos prácticos reais ou simulados formulados na plataforma deberanse resolver mediante traballo autónomo con atención personalizada e entregar na plataforma no calendario indicado.
Os resultados da aprendizaxe avaliados son:
Adquisición de habilidades para a interpretación, a partir de datos analíticos e de observación, dos distintos fenómenos de deterioración que actúan nos compoñentes do ben inmoble e a súa interacción.
20 A2
A3
B4
C11
C12
D1
D2
Resolución de problemas e/ou exercicios Se valora a participación activa mediante a resolución de exercicios de autoevaluación expostos polo profesor e resoltos de forma autónoma polo alumnado.
Os resultados da aprendizaxe avaliados son: coñecer os factores intrínsecos e extrínsecos que contribúen á deterioración estrutural do patrimonio construído e aprender a recoñecer os diferentes elementos construtivos dos edificios do patrimonio arquitectónico, comprendendo as características básicas do seu funcionamento.
10 A2
A3
D1
Proxectos Proponse a realización dun traballo de carácter transversal dentro do Módulo 3, propondo actuacións sobre un ben inmoble previamente seleccionado. Esta proposta avaliarase mediante a entrega dun traballo escrito. Os resultados da aprendizaxe avaliados son: adquisición de habilidades para a interpretación, a partir de datos analíticos e de observación, dos distintos fenómenos de deterioración que actúan nos compoñentes do ben inmoble e a súa interacción 50 A2
A3
B1
B4
C11
C12
D1
D2
Titoría en grupo Se valora a participación activa do alumnado durante as actividades presenciais (clases remotas) e a participación nos debates que se exporán nos foros. Os resultados da aprendizaxe avaliados son: coñecer os factores intrínsecos e extrínsecos que contribúen á deterioración estrutural do patrimonio construído e aprender a recoñecer os diferentes elementos construtivos dos edificios do patrimonio arquitectónico, comprendendo as características básicas do seu funcionamento. 20 A2
A3
D1
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O alumno, segundo a normativa
vixente, ten dúas convocatorias de avaliación.

A primeira leva a cabo durante o cuadrimestre de docencia. En primeiro lugar, ao longo das semanas de docencia da materia, mediante a resolución dos exercicios de autoavaliación nas datas previstas, a participación en foros e *tutorías, a entrega da resolución dos casos reais e do traballo de carácter transversal. O valor de cada un deses elementos de avaliación será:

  • 50%, traballo transversal
  • 20%, casos prácticos
  • 10%, exercicios de autoavaliación 
  • 10%, participación en foros
  • 10%, asistencia e participación en clases remotas

No caso de que as semanas de docencia da materia
non sexan suficientes para a entrega do traballo transversal,
habilitarase a plataforma de docencia dúas semanas adicionais, ao final do
cuadrimestre, para facilitar a devandita entrega.

Os criterios de avaliación nesta convocatoria serán:

  • Cualificarase como “non presentado” ao alumnado que non realizase ningunha das actividades propostas.
  • Cualificarase como “suspenso” ao alumnado que non realizase a totalidade das actividades propostas.
  • Cualificarase como “suspenso” cando, presentada a totalidade de actividades, a media de cualificación non alcance o 5.
  • Para poder promediar a cualificación, cada unha das cualificacións parciais terán que superar a cualificación de 3 sobre 10, con excepción do Foro. En caso contrario, a cualificación será de “suspenso”.

A segunda avaliación
realízase no mes de Xullo, para o que se habilitará de novo o acceso á
plataforma docente. Deberán presentarse a esta convocatoria os alumnos que obtivesen as cualificacións de non "presentado" ou "suspenso".

Para esta convocatoria, abrirase un novo prazo para a realización da TOTALIDADE das actividades, con excepción as vinculadas a participación activa (foro e participación en sesións remotas). En todos os casos tratarase de novas formulacións, probas distintas das realizadas en convocatoria ordinaria.

A cualificación final obterase das seguintes porcentaxes:

  • Cuestionarios (20%)
  • Caso práctico (30%)
  • Traballo de Materia ou Transversal (50%)

Cada unha das cualificacións parciais terá que ser maior de 4,5 sobre 10, para poder facer media (en caso contrario a cualificación da materia será de suspenso).

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000