Tema2: Identificación de fenómenos psicosociais. |
• Perspectiva Holística da persona. Dimensión intelectual. Introducción.
Valor adaptativo da aprendizaxe e a memoria.
• Aprendizaxe.
Introducción ao orixen da motivación.
• Motivación intrínseca e extrínseca. Disposición motivacional do paciente. Aplicación nos coidados de enfermaría.
• Introducción. Concepto e Compoñentes da emoción.
• Funcions das emocions. Dimensions da experiencia emocional. Aplicación dos coidados de enfermaría.
|
Tema 4: Identificar habilidades básicas de comunicación efectiva. |
• Introducción Concepto de comunicación. Axiomas da comunicación
humana. Diferencias entre comunicación e linguaxe: a especificidade da
lenguaxe humana.
• Desenrolo da linguaxe na etapa infantil.
• Aplicación nos coidados de enfermaría. Actitudes básicas dos profesionais sanitarios.
Sistemas para mellorar as habilidades de comunicación co paciente
|
Tema 6: Fases do desenvolvemento evolutivo |
• Infancia. Teorías do desenrolo. Evolución do neno. Experiencias de hospitalización.
Adolescencia. Dimensions, biolóxica, psicolóxica, social e espiritual.
Aplicación aos cuidados de enfermaría.
Edad adulta. Etapas y características de lana vida adulta. Dimensions,
biolóxica, psicolóxica, social e espiritual. Aplicación aos
coidados de enfermaría.
Personas Maiores, etapas e características. Dimensions, biolóxica,
psicolóxica, social e espiritual. Aplicación aos cuidados de enfermaría.
|
Tema 8: Xestión de problemas relacionados coa violencia de xénero. |
• Introducción e marco conceptual da violencia de xénero.
• Definición. Perfil do acosador-agresor. Perfil da víctima. Inicio do proceso.
• Descripción do proceso da violencia de xénero.
• Consecuencias para a víctima. Prevención e educación para a igualdade.
|