Educational guide 2024_25
Escola de Enxeñaría Industrial
Grao en Enxeñaría en Tecnoloxías Industriais
 Materias
  Oficina técnica
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Teoría: As probas serán de tipo test ou de resposta breve. Nota mínima desta parte: 5 sobre unha cualificación de 10 (nesta parte) 15-35 B1
B2
D2
D9
Traballo tutelado Elaborar un informe técnico relativo a calquera cuestión relacionada coa Enxeñaría Industrial, coa calidade e o rigor que se espera dun Enxeñeiro Industrial. Publicásese unha rúbrica de avaliación na plataforma *MOOVI da materia. 15 B1
D1
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D15
D16
Aprendizaxe baseado en proxectos Realización dun proxecto de enxeñaría, traballando cun equipo aberto. Farase fincapé na aplicación de ferramentas e coñecementos de enxeñaría industrial para crear solucións de enxeñaría para as necesidades reais dunha industria. Publicásese unha rúbrica de avaliación na plataforma *MOOVI da materia. A avaliación inclúe unha proba individual sobre o traballo e ponderase a nota do proxecto tal e como se exporá en rubrícaa de avaliación. 35-40 B1
B2
C18
D2
D3
D5
D7
D8
D9
D10
D14
D17
D20
Eventos científicos Presentación das ideas desenvolvidas polo alumnado nos grupos *colaborativos. Esta actividade será pública e con difusión en diferentes medios de comunicación. Publicásese unha rúbrica de avaliación na plataforma *MOOVI da materia. 0-25 D1
D3
D5
D6
D17
D20
Presentación Presentación de grupo de clase do traballo realizado, ben coa metodoloxía de "*Design *Thiking", ben o proxecto desenvolvido na metodoloxía de "aprendizaxe baseada en proxectos". O criterio establéceo o profesorado do grupo. 5-15 D2
D5
D6
D7
D17
D20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

SISTEMA DE AVALIACIÓN:

O sistema de avaliación por defecto é o sistema de avaliación continua. O alumno que desexe acollerse ao sistema de avaliación non continua deberá solicitao oficialmente, no prazo e modo establecido pola administración da E.E.I. Se o alumno non solicita dita renuncia ou non obtén o veredicto favorable da renuncia á avaliación continua, enténdese que está no sistema de avaliación continua. A avaliación realizarase baseándose nas rúbricas que se publican na plataforma MOOVI da materia.

Ao comezo do curso, o profesorado do grupo informará aos alumnos, en clase e a través da plataforma MOOVI, das particularidades que se aplican ao grupo.

CRITERIOS DE SUPERACIÓN DA MATERIA MEDIANTE AVALIACIÓN CONTINUA:

Para superar a materia mediante a avaliación continua deben cumprirse, simultaneamente, dúas condicións: a) obter unha puntuación mínima de 5 sobre 10 en cada un dos apartados avaliables ou partes indicadas nas rúbricas que se publican. b) obter unha nota media, ponderada segundo as porcentaxes indicadas anteriormente, mínima de 5 sobre 10. Se un ítem está suspenso, facilitarase a recuperación do mesmo, de acordo coas indicacións e prazos establecidos polo profesorado. A porcentaxe que supón cada un dos ítems na cualificación da materia é a indicada na seguinte táboa:

Ítems porcentaxe Proxecto de actividade 35%-40%

Informe técnico 15%

Probas teóricas: 15%-30%

Competencias de comunicación: 20%-30%

De acordo coas características do grupo e a criterio do profesor establécense 2 posibles vías para avaliar as competencias de comunicación:

A) Realización dun traballo colaborativo, con outras titulacións, e presentación do mesmo, que pode incluír: Informe tipo executivo do traballo realizado empregando metodoloxía Design Thinking, resumo tipo congreso de entre 250 e 300 palabras, apoio visual para a presentación (diapositivas, maquetas, etc.) e presentación oral.

B) Presentación do proxecto realizado no curso, que pode incluír: Resumo do traballo, tipo A· do TFG, Resumo do proxecto de entre 250 e 300 palabras, apoio visual para a presentación (diapositivas, maquetas, etc.) e presentación oral.

CRITERIOS DE SUPERACIÓN DA MATERIA MEDIANTE AVALIACIÓN GLOBAL:

Os alumnos que opten por solicitar a avaliación global realizarán un exame equivalente aos contidos e competencias de coa seguinte estrutura:

  1. Contidos teóricos. 40%

  2. Contidos prácticos: 40%

  3. Competencias de comunicación e comunicación de resultados 20%


COMPROMISO ÉTICO: 
==============
Espérase que o alumnado presente un comportamento ético adecuado. Ao cursar a materia, o alumnado, adquire un compromiso de traballo en equipo, colaboración e respecto aos compañeiros/*as e ao profesorado. No caso de detectar un comportamento non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non autorizados e outros) considerarase que o alumno/a non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Neste caso a cualificación global no presente curso académico será de suspenso (0,0).
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000