Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B1 |
Capacidade de aprendizaxe autónomo |
B3 |
Capacidade de xestión da información |
B4 |
Capacidade de análise e síntese |
C7 |
Distinguir os principais tipos de reaccións químicas e as características asociadas a eles |
C15 |
Coñecer as principais técnicas de investigación estrutural, incluíndo a espectroscopia |
C26 |
Levar a cabo correctamente procedementos habituais no laboratorio, incluíndo o uso de instrumentación química estándar para o traballo sintético e analítico |
D2 |
Capacidade para traballar en equipo |