Resolución de problemas de forma autónoma |
Actividade na que se formulan problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno debe desenvolver as solucións adecuadas ou correctas mediante a exercitación de rutinas, a aplicación de procedementos de transformación da información dispoñible e a interpretación dos resultados. Adóitase empregar como complemento da lección maxistral.
Análise dun feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos, e adestrarse en procedementos alternativos de solución.
Actividade na que se formulan problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno debe desenvolver a análise e resolución dos problemas e/ou exercicios de forma autónoma. |
30 |
|
|
C3 C4 C5 C6
|
|
Lección maxistral |
Exposición por parte do profesor dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto a desenvolver polo estudante.
Exposición por parte do alumnado ante o docente e/ou un grupo de estudantes dun tema sobre contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto. Pódese levar a cabo de maneira individual ou en grupo. |
40 |
|
B2 B5
|
C3 C4 C5 C6
|
|
A) ALUMNADO SISTEMA DE AVALIACIÓN
CONTINUA: 1º Para que o alumno/a sexa avaliado polosistema de avaliación continua deberá asistir, como mínimo, ao 75% das sesiónsda materia. O alumno/a que puntualmente por motivos imprevisibles e debidamente xustificados non poida completar esta porcentaxe de asistencia, deberá comunicalo por escrito ao respectivo/a coordinador/a da materia, e este/a valorará se apuntual falta de asistencia pode ser suplida polos métodos de avaliación que selle indiquen. 2º Por a asistencia a clase o alumno/a poderá obter
hasta un 40% da calificación final. O 60% restante da calificación final
resultará da avaliación dos traballos ou actividades establecidas por o profesorado baixo supervisión da Coordinador/a da asignatura, en concreto,
un 30% del estudio de casos e un 30% do exame de preguntas obxetivas. 3º Na convocatoria extraordinaria, oalumno/a deberá entregar os traballos ou actividades esixidas na materia ao longodo curso e, ademais, terá que presentarse a unha proba final, teórica e/oupráctica que lle indicará o coordinador/a da materia. B) ALUMNADO SISTEMA DE AVALIACIÓN NON CONTINUA: O alumno/a que non asista ao mínimodo 75% das sesións da materia e que, no seu caso, non xustifique debidamente afalta de asistencia puntual e imprevisible, poderá obter o 100% da cualificaciónrealizando unha proba final de avaliación, teórica e/ou práctica, que lleindicará o coordinador/a da materia, na convocatoria ordinaria e/ouextraordinaria fixada ao efecto, ademais de entregar os traballos ouactividades esixidas na materia ao longo do curso, se así llo indicara o coordinador/ada materia. C) PROBAS DE AVALIACIÓN: As datas e horarios das probas de avaliaciónespecifícanse no calendario que para o curso aprobe ao efecto a Comisión Académica do Máster, que se publican na páxina web do título.
|