Guia docente 2024_25
Facultad de Comercio
Máster Universitario en Comercio Internacional - Presencial
 Materias
  Márketing Internacional
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Asistencia, actitud, participación en las clases. 5 A2
B1
C4
D3
Seminario Asistencia, actitud, participación en los seminarios. 5 A2
C4
C22
C24
D3
Obradoiro Resultado da actividade desenvolvida no obradoiro. 10 A2
B1
C4
C22
C24
D3
Resolución de problemas e/ou exercicios Proba sobre comprensión, coñecemento e aplicación de conceptos. 40 B1
C4
C22
C24
Exame de preguntas obxectivas Proba de pregunta tipo test para comprobar o seguimiento da materia. 30 B1
C4
C22
C24
Traballo Realización dun traballo ligado á internacionalización da empresa. 10 A2
B1
C4
C22
C24
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Transcorrido o prazo dun mes desde o inicio do cuadrimestre, o alumnado disporá dun prazo de 10 días hábiles para manifestar, formal e por escrito, a súa intención de beneficiarse do sistema global de avaliación na convocatoria ordinaria do citado cuadrimestre, renunciando así a avaliación continua. Para iso, deberá enviar un correo electrónico ao profesor responsable da materia, cunha copia ao coordinador do máster (mcinternacional@uvigo.es). De non manifestarse esta intención, enténdese que o alumno segue a avaliación continua, renunciando á avaliación global na convocatoria ordinaria do dito cuadrimestre.

O alumnado que participe na avaliación continua e non reúna as cualificacións que lle permita alcanzar o 50% da avaliación terá que acudir á convocatoria extraordinaria. Aqueles alumnos que non cumpran unha asistencia mínima do 70% terán que presentarse ao exame final, ou a unha proba de avaliación específica.

Para a sesión de xullo, os alumnos terán que presentarse e aprobar o exame na data sinalada no calendario

.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000