Estudo de casos |
Lecturas, casos, exercicios, etc. en materia. Os estudantes deben presentar solucións baseadas no razoamento coa información dispoñible e interpretar os resultados. |
20 |
|
B5
|
C26
|
D1 D3 D4 D5 D6 D8 D9 D11 D12 D13 D15 D16 D17 D18
|
Exame de preguntas obxectivas |
Proba/s para a avaliación das competencias adquiridas, con predominio de conceptos teóricos.
Podes incluír preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta
(verdadeiro / falso, de elección múltiple, etc.), así como preguntas curtas,
numérico ou de proba. |
40 |
|
|
|
D3 D4 D5 D6 D7
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Proba / s para a avaliación das competencias adquiridas, con predominio de conceptos das prácticas.
Podes incluír preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta
(verdadeiro / falso, de elección múltiple, etc.), así como preguntas curtas,
numérico ou de proba. |
30 |
|
|
|
D3 D4 D5 D6 D10 D12 D17
|
Avaliación continua O curso Fundamentos de Marketing segue un sistema de avaliación continua. Para estes efectos, as prácticas e / ou traballos que non se suben á plataforma de teledocencia NON se consideran entregados, se os profesores habilitan unha entrada ou carpeta para iso, no seu defecto, se non se entregan en papel. NON se permiten as entregas fóra de plazo. Será necesario acadar unha nota mínima nas distintas probas de avaliacion continua da materia para sumar a nota as distintas probas realizadas.
Avaliación NON continua Alternativamente ao sistema de avaliación continua, o estudantado poderá optar a ser avaliado cun exame final que avaliará tanto os coñecementos teóricos como prácticos impartidos na materia. O alumnado debe comunicar esta elección ao coordinador/a de a materia antes do 28 de febreiro. Os alumnos/as deben aprobar o exame fixado na data oficial que poderá ser máis completo que o exame en avaliación continua.
Segunda oportunidade Os alumnos en avaliación continua realizarán o exame oficial, ao que se engadirá a nota obtida nas prácticas e outro traballo que se puido facerse. Os alumnos que optasen pola avaliación non continua teñen que aprobar o exame oficial. En todos os sistemas e oportunidades o aprobado será un 5 sobre 10.
Importante: Calquier evidencia de traballoo/s plagiado/s ou copiado/s supondrá unha calificación de suspenso nas dúas convocatorias. As fechas dos exámenes oficiaies, poden consultarse na páxina web do centro, https://fcomercio.uvigo.es/
|