Aprendizaxe baseado en proxectos |
E necesario superar o 50% da valoración para aprobar a asignatura. |
30 |
|
B1 B7
|
C9 C10
|
|
Exame de preguntas obxectivas |
Probas que avalían o coñecemento que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos/as seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. O exame de preguntas obxectiva so avalía coñecementos. Non avalía habilidades nin actitudes.
Obxectivos:
Avaliar as habilidades de pensamento inferior. Avalía o coñecemento, comprensión e aplicación. |
30 |
A1 A2 A5
|
B1 B2
|
C9
|
|
Os/As estudantes que non superen a materia en formacion continua na convocatoria de primeira oportunidade, de cada curso académico, na que a distribución de pesos de avaliación é a anteriormente indicada, terán a posibilidade de presentarense a un exame de preguntas obxectivas, de valor o 100% da nota final, en sucesivas convocatorias que non sexan a de primeira oportunidade de cada curso académico. Compromiso ético: Espérase que o alumno
presente un comportamento ético axeitado. No caso de detectar un comportamento
non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non
autorizados, por exemplo), considerarase que o/a alumno/a non xunta os
requisitos necesarios para superar a materia. Dependendo do tipo de
comportamento non ético detectado, poderase colixir que o alumnado non alcanzou
as competencias necesarias para superar a materia. Espérase do estudantado un
comportamento respectuoso, digno e de colaboración co sistema docente,
profesorado, coordinación e persoal de admnistración e servizos do mestrado.
Calquera cuestión debida á falta de comportamento ético e digno do estudantado
poderá ter repercusión sobre a avaliación da materia. |