Tema |
Subtema |
1. GRÁFICOS POR COMPUTADOR |
1.1 Introducción. Representación dixital do produto
1.2 Sectores básicos
1.3 Sectores de aplicación
|
2. TECNOLOXÍAS BASEADAS NO COMPUTADOR (CAx) |
2.1 Tecnoloxías que interveñen nas distintas etapas da vida dun produto (CAx)
2.2 Tecnoloxías CAD
2.3 Tecnoloxías CAE
2.3.1 MEF |
3. O MODELADO DE SÓLIDOS |
3.1 Conceptos básicos.
3.2 Modelado de superficies.
3.3 Modelado de sólidos.
3.3.1 Métodos para a creación
3.3.2 Métodos para a representación
3.4 Modelos híbridos.
|
4. DESEÑO PARA A FABRICACIÓN E A ENSAMBLAXE (DfMA) |
4.1 Características.
4.2 Metodoloxía.
4.3 Guías
4.3.1 Guías básicas
4.3.2 Guías en función do manexo
4.3.3 Guías en función da inserción e fixación |
5. FUNDAMENTOS BIOMECÁNICOS DO DESEÑO ERGONÓMICO |
5.1 Introdución á Enxeñería Biomecánica.
5.2 Biomecánica do óso e da columna lumbar.
5.3 Ergonomía.
5.4 Factores biomecánicos que inflúen no deseño.
5.5 Factores ergonómicos a ter en conta no deseño.
|
6. DESEÑO ERGONÓMICO DE PRODUCTOS E PROCESOS
|
6.1 Ergonomía de producto.
6.2 Ergonomía do posto de traballo.
6.3 Deseño para a prevención de lesións ergonómicas no posto de traballo.
6.4 Deseño para a prevención de lesións no manexo de cargas. |
7. A ESTÉTICA NO DESEÑO |
7.1 Fundamentos da estética
7.2 Factores que inflúen na estética
7.2.1 O color no deseño
7.2.2 A forma e a proporción
7.2.2.1 A proporción áurea
7.3 Aspectos no deseño para que sexa máis estético
7.4 O deseño gráfico |
8. PRESENTACIÓN, COMUNICACIÓN E PROMOCIÓN DO PRODUCTO |
8.1 Presentación do produto. Etiquetado y envase.
8.2 A distribución. O packaging.
8.3 A Comunicación na empresa. Identidade Corporativa.
8.4 Tecnoloxías para a Comunicación e promoción do produto. Interfaces
gráficas.
8.5 As TICs.
|
9. PROTECCIÓN DOS DESEÑOS |
9.1 Patentes, modelos de utilidade, deseños industriáis, marcas.
9.2 Patente nacional, europea e internacional.
9.3 Redacción de patentes.
9.4 Procedemento para a obtención de patentes. Pasos, requisitos, taxas.
9.5 A OEPM, o BOPI.
|
PRÁCTICAS
Deseño/redeseño dun produto a realizar durante as sesións. |
1. Panorámica das ferramentas actuais.
2. Adestramento co programa base.
3. Selección do produto a desenvolver.
4. Elaboración das especificacións do produto. Parámetros ergonómicos.
5. Creación de modelos. Compoñentes e ensamblaxe.
6. Animación. Simulacións.
7. Avaliación e selección de opcións
8. Deseño da comunicación para o produto
9. Presentación do produto.
10. Documentación, exposición e entrega.
|