Presentación |
Ao final de curso, cada grupo exporán o seu proxecto. Valorarase a
presentación e contido e así como as respostas ás preguntas realizadas
polo profesorado ou resto de compañeiros.
Resultados aprendizaxe: Coñecemento do marco legal e as responsabilidades
derivadas da actividade proxectual de Enxeñaría Industrial
Capacidade para xestionar de forma dinámica todos os aspectos relevantes do
ciclo de vida dun proxecto: especificacions, deseño, recursos, valor, risco,
calidade, sustentabilidade,etc.
Capacidade para desenvolver, propor e avaliar solucións alternativas no
mercado da optimización de proxectos de enxeñaría en contornas
multiproxecto |
20 |
A4
|
|
C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 C11 C26 C33 C34
|
D4 D6 D8 D11
|
Exame de preguntas obxectivas |
Realizarase a final de curso un exame que consta dunha parte de resposta
curta e/ou test de desenvolvemento e/ou resolución de problemas
Resultados aprendizaxe: Coñecemento do marco legal e as responsabilidades
derivadas da actividade proxectual de Enxeñaría Industrial
Capacidade para xestionar de forma dinámica todos os aspectos relevantes do
ciclo de vida dun proxecto: especificacions, deseño, recursos, valor, risco,
calidade, sustentabilidade,etc.
Capacidade para desenvolver, propor e avaliar solucións alternativas no
mercado da optimización de proxectos de enxeñaría en contornas
multiproxecto. |
40 |
A2
|
|
|
|
Informe de prácticas, prácticum e prácticas externas |
Os traballos de aula constitúen un proxecto a realizar en grupo que se irá
desenvolvendo ao longo do curso na aula e compleméntase co traballo
do grupo fose da aula.
O número de alumnos que constitúe o grupo fixarase ao comezo do curso co
profesor.
Resultados aprendizaxe: Coñecemento do marco legal e as responsabilidades
derivadas da actividade proxectual de Enxeñaría Industrial
Capacidade para xestionar de forma dinámica todos os aspectos relevantes do
ciclo de vida dun proxecto: especificacions, deseño, recursos, valor, risco,
calidade, sustentabilidade,etc.
Capacidade para desenvolver, propor e avaliar solucións alternativas no
mercado da optimización de proxectos de enxeñaría en contornas
multiproxecto. |
40 |
A1 A2 A3 A5
|
|
C26
|
|
Todo o alumnado pode acceder á avaliación continua da materia ao longo do curso. Unha vez pasado un mes desde o inicio do curso, o alumnado pode comunicar por escrito ó profesorado a súa renuncia á avaliación continua e optar á avaliación global. A cualificación da avaliación continua será a seguinte: - os informes de prácticas (entregables) realizadas ao longo do curso terán un valor de 4 na nota final - a proba escrita ten un valor de 4 na nota final. - a exposición final e o contido do proxecto terán un valor de 2 na nota final Para poder optar ao aprobado na avaliación continua hai que aprobar cada unha das partes cun mínimo de 4 puntos. O alumnado que opte á avaliación global presentarase ao exame final na data correspondente fixada pola dirección do centro. No exame entrarán tanto os contidos das clases teóricas como as prácticas. O calendario oficial de exames será publicado na web oficial da escola. http://eei.uvigo.es/ Compromiso ético: Espérase que o alumno presente un comportamento ético adecuado. No caso de detectar un comportamento non ético (copia, praxio, utilización de aparellos electrónicos non autorizado, e outros) considérase que o alumno non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Neste caso a cualificación global no actual curso académico será de suspenso (0.0). |