Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse a a complejidad de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas a a aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B2 |
Capacidade de concibir, diseñar e poñer en práctica un proceso substancial de investigación no campo da economía en xeral, e en particular nas súas áreas de especialización, con rigor académico |
B4 |
Capacidade para fomentar en contextos académicos e profesionais, o avance tecnolóxico, social e cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento |
B5 |
Capacidade para a crítica e a defensa intelectual das solucións propostas |
C5 |
Capacidade para defender argumentos económicos con claridade e precisión tanto na contorna habitual de traballo, como en reunións científicas nacionais e internacionais |
C6 |
Suscitar con suficiente precisión e rigor un proxecto de investigación en economía |
D1 |
Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de acadar unha sociedade máis xusta e igualitaria |
D7 |
Capacidade para comunicarse oralmente e por escrito en lingua inglesa |
D8 |
Capacidade para traballar nun contexto internacional |
D9 |
Destrezas para investigar |