Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
B1 |
Desenvolver iniciativa e espírito emprendedor |
B3 |
Elaborar e transmitir ideas, proxectos, informes, solucións a problemas |
B4 |
Xestionar información proveniente de fontes diversas |
B5 |
Desenvolver unha conciencia crítica |
C1 |
Realizar análise contable, interpretación dos estados contables, diagnostico económico-financeiro, a partir dos datos da información contable e financeira. |
C2 |
Realizar estudos de viabilidade de proxectos |
C3 |
Deseñar plans integrais de empresa, baixo a base dos plans financeiros |
C4 |
Analizar alternativas de financiamento e seleccionar fontes financeiras. |
C5 |
Coñecer os mercados financeiros e valorar os activos financeiros |
C6 |
Realizar valoracións de empresas |
C7 |
Coñecer a mecánica financeira dos procesos de fusión e adquisición de empresas. |
C8 |
Operar nos mercados financeiros |
C10 |
Coñecer e aplicar as técnicas cuantitativas ás finanzas |
D1 |
Comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria. |
D2 |
Comunicar por oral e por escrito en lingua galega. |
D3 |
Comprometerse coa sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos. |
D4 |
Razoar críticamente. |
D5 |
Adaptarse a novas situacións |