Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
B2 |
Competencias ligadas á procura e organización de documentación e á presentación do seu traballo de maneira adecuada á audiencia |
B4 |
Autocontrol no sistema de traballo, a respecto de tempo e planificación |
B5 |
Fomentar a mobilidade e adaptabilidade a ámbitos e situacións diferentes |
B6 |
Capacidade de xerar reflexións propias sobre problemas de natureza económica e os seus efectos sociais e éticos |
C2 |
Comprender a linguaxe económica básica e o modo de pensar dos economistas |
C3 |
Coñecer o marco institucional da economía |
C5 |
Comprender as bases de funcionamento da economía, tanto nos ámbitos máis amplos como nos máis próximos |
C8 |
Habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido |
C9 |
Identificar e anticipar problemas económicos relevantes nos ámbitos público e privado |
C10 |
Capacidade de formular modelos simples de relación das variables económicas, baseados na utilización de instrumentos técnicos |
C11 |
Capacidade de elaborar medidas de política económica para alcanzar uns obxectivos dados |
D2 |
Capacidade de traballar en equipo |
D4 |
Responsabilidade e capacidade de asumir compromisos |
D5 |
Habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto orais como escritas |
D7 |
Fomentar a actitude crítica e autocrítica |