Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Interpretación e comprensión dos conceptos económicos e *historiográficos fundamentais. |
|
|
C2
|
|
Coñecer o marco institucional da economía. |
|
|
C3
|
|
Comprender o proceso de nacemento e transformación das principais institucións económicas ao longo do tempo |
|
|
C3
|
|
Coñecer o sistema europeo de contabilidade nacional |
|
|
C6
|
|
Saber situar a economía na súa evolución histórica. |
|
|
C4
|
|
Distinguir os condicionantes e as forzas que impulsan ou frean o crecemento económico no longo prazo |
|
|
C5
|
|
Capacidade para buscar información económica, analizar a evolución dunha economía e a súa comparación con outras economías |
|
|
C8
|
|
Entender as bases de funcionamento da economía, tanto nos ámbitos máis amplos como nos máis próximos. |
|
|
C5
|
|
Manexo e interpretación dos contidos de textos e representacións gráficas |
|
|
C6 C8
|
|
Capacidade para a análise crítica sobre as ferramentas a utilizar e na interpretación dos resultados, a nivel individual ou de grupo |
|
|
C8
|
D5 D7
|
Posuír habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido. |
|
|
C8
|
|
Consideración dos valores e principios cívicos como factores integrantes da análise dos feitos económicos |
|
|
|
D1
|
Fomentar a calidade, claridade e precisión na expresión para argumentar de forma coherente |
|
|
|
D5
|
Desenvolver sensibilidade respecto ao medio ambiente e compromiso cunha economía sustentable. |
|
B1
|
|
|
Fomentar a capacidade de organización de coñecementos e a súa exposición, oral ou escrita, de maneira clara, adecuada e eficiente |
A4
|
|
|
D5
|
Ser capaz de traballar en equipo. |
A3 A4
|
|
|
D2
|
Tratamento e interpretación dos coñecementos de forma sintética e crítica |
A3
|
|
|
D7
|
Posuír espírito emprendedor e capacidade de liderado, incluíndo a *empatía co resto de persoas. |
|
|
|
D1 D2 D4
|
Aplicación dos coñecementos na evolución dos feitos económicos á comprensión dos problemas máis recentes de natureza económica e os seus efectos. |
|
|
C5
|
|
Demostrar habilidades para argumentar de forma coherente e *inteligible, tanto orais como escritas. |
|
|
|
D5
|
Evidenciar competencias ligadas á procura e organización de documentación e á presentación do seu traballo de maneira adecuada á audiencia. |
|
|
|
D5
|
Fomentar a actitude crítica e autocrítica. |
|
|
|
D7
|
Exercitar habilidades de aprendizaxe autónoma que abran campos para a innovación. |
|
|
C7 C9
|
|