Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Pensamento crítico e autocrítico |
B4 |
Poder transmitir ideas, información, problemas e situacións ao público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Habilidades de comunicación oral e escrita |
B8 |
Comunicarse con fluidez no seu entorno, incluíndo competencias interpersoais de escoita activa, negociación, persuasión e presentación |
B10 |
Emitir informes de asesoramento sobre situacións concretas de empresas e mercados |
B14 |
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado |
C5 |
Posuír e comprender coñecementos sobre a relación entre a empresa e o seu entorno avaliando a súa repercusión na estratexia, comportamento, xestión e sustentabilidade empresarial |
C7 |
Posuír e comprender coñecementos sobre as principais técnicas instrumentais aplicadas ao ámbito empresarial |
C15 |
Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
D2 |
Capacidade de lideranza, incluíndo empatía co resto de persoas |
D3 |
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos |
D4 |
Compromiso ético no traballo |