Educational guide 2024_25
Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Dirección comercial II
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Dirección comercial II Código V03G020V01502
Titulación
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 3 1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Dpto. Externo
Organización de empresas e márketing
Coordinador/a
Otero Neira, María del Carmen
Correo-e cachu@uvigo.es
Profesorado
Otero Neira, María del Carmen
Pariente Ojea, María de los Ángeles
Web
Descrición xeral A materia pretende proporcionar ao estudante os coñecementos necesarios para deseñar e desenvolver un programa de mercadotecnia e capacitarlle para a toma de decisións comerciais. En concreto, a materia de dirección comercial II pretende profundar no coñecemento e posta en práctica das estratexias operativas de mercadotecnia: produto, prezo, comunicación e distribución.
Os/as estudantes internacionais poderán solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliográficas para o seguimento da materia en inglés, b) atender as tutorías en inglés, c) probas e avaliacións en inglés.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000