Código |
Descrición |
B9 |
Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula e dominar destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar a aprendizaxe e a convivencia na aula e abordar problemas de disciplina e resolución de conflitos |
B16 |
Traballar en equipo con outros profesionais da educación, enriquecendo a súa formación. |
B18 |
Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas a contornas educativas novas ou pouco coñecidos. |
C1 |
Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións. |
C2 |
Comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e as posibles disfuncións que afectan a aprendizaxe |
C3 |
Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. |
C4 |
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes. |
C21 |
Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes. |
C26 |
Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. |
D3 |
Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios |