Guia docente 2024_25
Facultade de Bioloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Experimentais. Bioloxía, Xeoloxía, Física e Química
 Materias
  Didáctica das Ciencias Experimentais na Educación Secundaria
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Elaboración dos diarios de aula. 15 B2
B8
B14
C1
C2
C6
D3
Debate Preparación e desenvolvemento da exposión e conclusións do debate. 15 B4
B9
B16
C3
C4
C5
D2
Traballo tutelado Elaboración do traballo. 70 B3
B6
B7
B17
C7
C9
C10
D1
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Criterios principais de cualificación.


Estruturación coidada
dos textos producidos e dos discursos formulados.


Pertinencia
das actividades e das investigacións propostas e a súa
aplicabilidade na aula-laboratorio, segundo a etapa – curso
destinada.


Estruturación
comprensiva dos coñecementos da materia e das competencias da etapa
educativa, relacionándoa coa futura práctica docente.


Formación en técnicas
de traballo intelectual e de habilidades experimentais que permitan
manexar axeitadamente os recursos y equipamentos didácticos das
aulas-laboratorios dos centros educativos de secundaria.


O coñecemento de
metodoloxía para a ensinanza das ciencias experimentais

Situacións singulares.

Aquelas persoas alumnas que non poidan asistir polo menos ao 80% das clases presencias, e teñan disculpa xustificada pola dirección do mestrado, deberán realizar as seguintes accións (tanto para a primeira como para a segunda oportunidade de avaliación):

1º)- Realizar un traballo de investigación sobre algúns dos ámbitos temáticos da materia, segundo proposta consensuada co profesorado, o que suporá o 50% da cualificación.

2º)- Realizar proba de avaliación que representará o 50% da cualificación.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000