Observación sistemática |
Percepción sistemática do comportamento do alumnado para rexistrar a súa participación activa nas sesións de clase. |
20 |
A2 A3 A4 A5
|
B2
|
C6
|
D7
|
As porcentaxes atribuídas ás dúas partes da avaliación (presentación oral e observación sistemática) considéranse orientativas. Xa que a materia trata sobre avaliación, discutirase na clase o sistema de avaliación (adecuación das porcentaxes propostas, criterios ou parametros...) e chegarase ao acordo que se considere, que será o que se aplicará na materia. O alumnado que non consiga o aprobado na primeira oportunidade será avaliado co mesmo sistema na segunda, pero a parte de observación sistemática substituirase pola presentación dun breve traballo escrito no que se baseará tamén a presentación oral. Na avaliación teráse en conta non só a pertinencia e calidade do contido das respostas senón tamén a súa corrección e adecuación lingüística. No caso de que se detecte copia ou plaxio nalgunha proba, esta se puntuará con 0. |