2. O entorno de traballo
|
2.1. os congresos e reunións internacionais: características, usuari@s
2.2. os organismos internacionais: función e mandato
2.2. a cabina de IS: cabinas puras e mixtas; o uso do relay; o papel do pivote; o traballo en equipo en cabina; o uso de ferramentas informáticas
|
4. O modelo de esforzos de Gile para a IS |
4.1. esforzo de escoita/comprensión
4.2. esforzo de memoria
4.3. esforzo de produción
4.4. esforzo coordinación
|
6. As tácticas e estratexias de traballo en IS
|
6.1. tácticas de comprensión
6.2. tácticas de reformulación
6.3. tácticas de memorización
6.4. o uso estratéxico del atraso
6.5. la xestión de elementos puntuais: díxitos, nomes propios e organismos |
8. O código deontolóxico d@ intérprete |
Funcionamento do mercado profesional
Lealdades: cara ao público; cara ao cliente; cara a si mesm@ (intérprete)
Ética e deontoloxía |