Percepción crítica da literatura desde o punto de vista do xénero. |
A3
|
B2 B8 B9 B11
|
C168 C183
|
|
Coñecemento das principais achegas literarias desde unha perspectiva de xénero nos ámbitos anglófonos. |
A1 A3
|
B2 B7 B10 B11
|
C170 C183
|
|
Contribución na transmisión dunha cultura non androcéntrica. |
A2 A4
|
B6 B10 B11
|
C173 C175 C183
|
|
Sensibilización en relación con problemas específicos de xénero. |
A2 A3 A4
|
B11
|
C173 C175
|
|
Argumentación sólida sobre os temas e textos estudados, seguindo as convención académicas, empregando evidencias suficientes que corroboran os razonamentos expostos, facendo uso dos recursos máis axeitados, e expresando oralmente e por escrito unha reflexión crítica. |
A4
|
B6 B9
|
C168 C171
|
|
Participación en debates e actividades en grupo, amosando un pensamiento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respetuosos, e acosando actitudes de tolerancia cara a diversidade social e cultural nos países de mala inglesa, de defensa de dereitos fundamentais, de principios de igualdade e de valores democráticos. |
A4
|
B7
|
C171 C173 C175 C183
|
|
Uso das novas tecnoloxías como recurso metodolóxico, de investigación, didáctico e de comunicación. |
A5
|
B4
|
C171 C174 C183
|
|