Exame de preguntas de desenvolvemento |
Ensaio cronometrado escrito na clase |
7.5 |
|
B10
|
C34
|
D4 D5 D7 D8 D9 D15 D17 D18
|
Exame de preguntas obxectivas |
Exame parcial
Comprensión escrita (20%) Comprensión oral (20%)
Expresión escrita (30%)
Expresión oral (30%)
Porcentaxe total (100%) |
30 |
|
B10
|
C34
|
D4 D5 D7 D8 D9 D15 D17 D18
|
Os exámenes teñen como obxectivo a evaluación da aprendizaxe de todos os contidos seleccionados para a materia. Deben ser completos, é dicir, aspirasén a cubrir toda a materia impartida, posto que se trata de valorar o que o alumnado sabe dunha materia no seu conxunto, non dunha parte dela. Como indica a táboa 10.2, ao exame parcial correspóndelle o 30% da nota global da evaluación continua, e ao exame final correspóndelle o 40%, posto que este oúltimo abarca toda a materia impartida ao longo do cuadrimestre. Además, no exame final, para o cálculo da nota global da evaluación continua, se exigirá 1. Obter polo menos o 40% da puntuación asignada en todas e cada unha do catro partes das que se compón o exame, correspondentes ao catro destrezas lingüísticas. Si o/a estudante non cumpre esta condición, a nota da parte do exame na que o/a estudante obteña maior puntuación se convertirá na nota do exame final e, por conseguinte, da evaluación continua. Esta nota nunca será superior a 3/10, posto que esta é a máxima nota posible en cada unha das dúas partes do exame ás que lles corresponden maior puntuación (expresión escrita e expresión oral). Para aprobar a materia na fase de evaluación continua o/a estudante debe obter polo menos 5 puntos no cómputo global. Exame ordinario e/ou extraordinario Para aprobar este exame, que incluirá actividades destinadas a avaliar o dominio de cada unha do catro destrezas lingüísticas, se exigirá 1. Aprobar (obter polo menos a metade da puntuación asignada en) todas e cada unha do catro partes das que se compón, correspondentes ao catro destrezas linguísticas. Si o/a estudante non cumpre esta condición, a nota da parte do exame na que o/a estudante obteña maior puntuación se convertirá na nota do exame e, por conseguinte, da evaluación. Esta nota nunca será superior a 3/10, posto que esta é a máxima nota posible das dúas partes do exame ás que lles corresponden maior puntuación (expresión escrita e expresión oral). Tanto nos exámenes de evaluación continua (exame parcial e exame final) como nos exámenes ordinario e extraordinario, todo o alumnado, independentemente do grupo de clase no que se atope situado (1, 2, 3 oú 4), examínase da mesma materia de facécter obrigatorio no Grao de Ingeniería Mecánica do CUD-ENM, Ínguás II. Polo tanto, para a realización das probas orais, o alumnado será agrupado seguindo un criterio obxectivo e ecuánime. Aínda que, na medida do posible, tratásesé de que a agrupación de estudantes para a realización de devanditas probas correspóndase cos grupos de clase, esta non será unha condición obrigatoria. NOTAS IMPORTANTES: 1. Durante o tempo de realización de exámenes presenciais, a utilización de dispositivos electrónicos esta totalmenté prohibida por parte do alumnado (exceptuando a aquel/aquela estudante que este dé garda, quen pondrá a súa teléfono móvil encima da mesa, á vista do profesorado que vixíe o exame en cuestión). Si o profesorado que vixía os exámenes detecta que un/unha estudante (exceptuando o/a estudante que este dé garda, a quen se lle permitirá ter a teléfono móvil regulamentario) atópase en posesión, manipula e/ou utiliza un dispositivo electronico, aplicásesellé o recolleito más abaixo respecto diso do compromiso ético do alumnado. Baixo ningún concepto contemplásesén permisos extraordinarios destinados a que o alumnado poida dispor de dispositivos electrónicos durante o tempo de realización de exámenes. 2. A organización dos procedementos de exámenes, que se publica na orde diaria e na plataforma da materia, depende oúnica e exclusivamente da coordinadora da materia, quen acordasé esta organización previamente coa dirección do CUD-ENM. Baixo ningún concepto contemplásesén cambios nesta organización que deriven de decisións tomadas por persoas que non sexan a coordinadora da materia e a dirección do CUD-ENM. Ao alumnado que non cumpra coas directrices de organización, aplicásesellé o recolleito más abaixo respecto diso do compromiso ético do alumnado. INTEGRIDADE ACADÉMICA: Agárdase que o estudantado teña un comportamento ético axeitado, comprometéndose a actuar con honestidade. En base ao artigo 42.1 do Regulamento sobre a avaliación, a cualificación e a calidade da docencia e do proceso de aprendizaxe do estudantado da Universidade de Vigo, así como ao punto 6 da norma quinta da Orde DEF/711/2022, do 18 de xullo, pola que se establecen as normas de avaliación, progreso e permanencia nos centros docentes militares de formación para a incorporación ás escalas das Forzas Armadas, a utilización de procedementos fraudulentos en probas de avaliación, así como a cooperación neles implicará a cualificación de cero (suspenso) na acta da convocatoria correspondente, con independencia do valor que sobre a cualificación global tivese a proba en cuestión, e sen prexuízo das posibles consecuencias de índole disciplinaria que poidan producirse. Na realización das actividades académicas desta materia permítese o uso de ferramentas de Intelixencia Artificial Xerativa (IAX), empregadas de forma ética, crítica e responsable. Se utilizou IAX, debe avaliar críticamente os resultados que proporciona, verificar coidadosamente as citas ou referencias xeradas e declarar o uso das ferramentas utilizadas. Non é necesario declarar o uso de IAX en tarefas que non producen contido (revisión da linguaxe -ortografía ou gramática- nun documento, tradución de texto, obtención de suxestións para reorganizar o contido ou modificar o estilo dun documento ou adaptar o formato de referencias bibliográficas). Cando se deba facer referencia a contidos producidos por IAX (texto, imaxes, etc.), especificaranse polo menos os seguintes elementos: contido xerado, prompt empregado na consulta, ferramenta utilizada, versión, empresa autora do software, data na que foi realizada a consulta e enlace ao sitio web da ferramenta. A detección dunha situación de non declaración de uso de IAX terá a consideración de fraude académica e aplicaranse as medidas descritas no parágrafo anterior. |