Guia docente 2023_24
Centro Universitario de la Defensa de la Escuela Naval Militar de Marín
Grao en Enxeñaría Mecánica
 Materias
  Inglés II
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
EXPRESIÓN ORAL EN XERAL Realizar descricións, presentacións claras e sistematicamente desenvolvidas, resaltando axeitadamente os aspectos significativos e os detalles relevantes que sirvan de apoio. MONÓLOGO SOSTIDO: DESCRIÇÃO DE EXPERIENCIAS Realizar descricións claras e detalladas sobre unha ampla variedade de temas relacionados coa súa especialidade. MONÓLOGO SOSTIDO: ARGUMENTACIÓN Desenvolver argumentos de forma sistemática, dando unha énfase axeitada aos aspectos importantes e apoiándose en detalles adecuados. FALAR EN PÚBLICO Realizar con claridade presentacións preparadas previamente, argumentando a favor ou en contra dun punto de vista concreto, e mostrando as vantaxes e desvantaxes de varias opcións. Responder a unha serie de preguntas complementarias cun grao de fluidez e espontaneidade que non supoña ningunha tensión para si mesmo nin para o público. INTERACCIÓN ORAL EN XERAL Falar con fluidez, precisión e eficacia sobre unha ampla variedade de temas xerais, académicos, profesionais ou de lecer, marcando con claridade a relación entre as ideas. Comunicarse de forma espontánea e posuír un bo control gramatical sen dar moitas mostras de ter que restrinxir o que di e adoptando un nivel de formalidade axeitado ás circunstancias. B10
C34
D4
D5
D7
D8
D9
D15
D17
D18
EXPRESIÓN ESCRITA EN XERAL Escribir textos claros e detallados sobre unha variedade de temas relacionados coa súa especialidade, sintetizando e avaliando información e argumentos procedentes de varias fontes. INFORMES E REDACIÓNS Escribir redaccións e informes que desenvolven de forma sistemática un argumento, destacando os aspectos significativos e ofrecendo detalles relevantes que sirvan de apoio. B10
C34
D4
D5
D7
D8
D9
D15
D17
D18
COMPRENSIÓN AUDITIVA EN XERAL Comprender calquera tipo de fala, tanto conversas cara a cara como discursos retransmitidos, sobre temas habituais ou non, da vida persoal, social, académica ou profesional. Só inciden na súa capacidade de comprensión o ruído excesivo de fondo, unha estruturación inaxeitada do discurso ou un uso idiomático da lingua. COMPRENDER CONVERSACIÓNS ENTRE FALANTES NATIVOS Poder seguir conversas animadas entre falantes nativos. ESCOITAR CONFERENCIAS E PRESENTACIÓNS Comprender as ideas principais de conferencias, charlas e informes, e outras formas de presentación académica e profesional linguisticamente complexas. ESCOITAR AVISOS E INSTRUCCIÓNS Comprender declaracións e mensaxes sobre temas concretos e abstractos, en lingua estándar e cun ritmo normal. ESCOITAR RETRANSMISIÓNS E MATERIAL GRAVADO Comprender gravacións en lingua estándar coas que pode atoparse na vida social, profesional ou académica, e identificar os puntos de vista e actitudes do falante, así como o contido da información. B10
C34
D4
D5
D7
D8
D9
D15
D17
D18
COMPRENSIÓN DE LECTURA EN XERAL Ler cun alto grao de independencia, adaptando o estilo e a velocidade de lectura a distintos textos e finalidades e utilizando fontes de referencia axeitadas de forma selectiva. LER PARA ORIENTARSE Buscar con rapidez en textos extensos e complexos para localizar detalles relevantes. LER INSTRUCCIÓNS Comprender instrucións extensas e complexas que estean dentro da súa especialidade, incluíndo detalles sobre condicións e advertencias sempre que poida volver ler as seccións difíciles. B10
C34
D4
D5
D7
D8
D9
D15
D17
D18
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000