Que o alumnado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
A3
|
|
|
|
Organizar e planificar a actividade profesional de maneira óptima |
|
B2
|
|
|
Comprometerse eticamente e ter vocación de servizo público |
|
B4
|
|
|
Deseñar e implementar ferramentas de xestión dos recursos humanos nas organizacións |
|
|
C7
|
|
Identificar as consecuencias que a toma de decisións e os actos dos servidores públicos teñen sobre as persoas e a sociedade. Particularmente, na solución de problemas éticos e moráis, dentro da área da xestión e administración pública. |
|
|
C15
|
|
Identificar o significado e aplicar a perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de acadar unha sociedade máis xusta e igualitaria |
|
|
|
D1
|
Sensibilizarse con temas medioambientais |
|
|
|
D3
|
Integrar a aprendizaxe autónoma |
|
|
|
D5
|