Comprometerse eticamente e ter vocación de servizo público |
|
B4
|
|
|
Que o alumnado demostre posuir e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoita encontrarse a un nivel que, se bien se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
A1
|
|
|
|
Que o alumnado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
A3
|
|
|
|
Que o alumnado desenvolva aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
A5
|
|
|
|
Comunicarse de forma oral e escrita tanto nas linguas oficiales (castelán e galego) como nunha lingua extranxeira |
|
|
|
D2
|
Integrar a aprendizaxe autónoma |
|
|
|
D5
|
Describir a estrutura, a organización e o funcionamento das Administracións Públicas multinivel, analizando a súa relación coa cidadanía |
|
|
C5
|
|
Deseñar e implementar ferramentas de xestión dos recursos humanos nas organizacións |
|
|
C7
|
|