Código |
Descrición |
A1 |
Que o alumnado demostre posuir e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoita encontrarse a un nivel que, se bien se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos |
A2 |
Que o alumnado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que soen demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
A3 |
Que o alumnado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
A4 |
Que o alumnado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
A5 |
Que o alumnado desenvolva aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B1 |
Analizar, sintetizar, resolver problemas e tomar decisións xestionando a información e o tempo |
B2 |
Organizar e planificar a actividade profesional de maneira óptima |
B4 |
Comprometerse eticamente e ter vocación de servizo público |
B6 |
Aplicar o coñecemento relacionado coa dirección e xestión pública na práctica |
B10 |
Deseñar e xestionar proxectos |
C5 |
Describir a estrutura, a organización e o funcionamento das Administracións Públicas multinivel, analizando a súa relación coa cidadanía |
C10 |
Valorar o entorno económico e a dimensión económica do sector público |
C11 |
Planificar, implantar, avaliar e analizar políticas públicas |
C13 |
Aplicar os métodos e as técnicas de investigación e política social e operar con métodos de investigación cuantitativos e cualitativos |
C16 |
Desenvolver habilidades para a resolución de problemas institucionais complexos |
D1 |
Identificar o significado e aplicar a perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de acadar unha sociedade máis xusta e igualitaria |
D2 |
Comunicarse de forma oral e escrita tanto nas linguas oficiales (castelán e galego) como nunha lingua extranxeira |
D3 |
Sensibilizarse con temas medioambientais |
D4 |
Dominar as TIC relationadas coa titulación no ámbito académico e profesional |
D6 |
Adaptarse a novas situacións |