Guia docente 2024_25
Facultad de Dirección y Gestión Pública
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Materias
  Métodos cualitativos de investigación social
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Aprendizaxe baseado en proxectos O resultado final é froito do compromiso co proxecto e desenvolvemento dun traballo individual previamente protocolizado e acordado polo grupo. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B3
B6
C14
C15
C16
D1
D2
D4
D5
Estudo de casos Idoneidade e viabilidade do caso (proposta de traballo de investigación): coherencia, calidade e redacción. Aplicación das normas APA seguindo as indicacións do Persoal de Biblioteca que colabora nesta actividade 20 A1
A2
A3
A4
A5
B10
C13
D1
D5
Metodoloxías baseadas en investigación Trabajo colaborativo a través de una toma de información da entorno. Presentación de resultados. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B6
C13
C14
C16
D1
D2
D4
D5
D6
Exame de preguntas obxectivas Preguntas tipo test de elección múltiples e preguntas curtas sobre contidos teóricos e de aplicación do coñecemento. 40 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B3
B5
B6
B10
C13
C14
C15
C16
D1
D2
D4
D5
D6
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

AVALIACIÓN
CONTINUA E AVALIACIÓN GLOBAL

A
priori enténdese que todo o estudantado segue a avaliación continua, cuxo
compromiso se adquire coa participación nas actividades de avaliación. Aquela
persoa que desexe presentarse a unha única proba na data oficial (avaliación
GLOBAL) debe comunicalo segundo indica a normativa durante o primeiro mes desde
que comeza o curso. A avaliación GLOBAL constará dunha proba final xeral coa
que é posible medir tódalas competencias, por iso a proba será diferente á do
alumnado de avaliación continua.

A
cualificación final do estudantado de avaliación continua será a media das
cualificacións obtidas nas actividades realizadas nos grupos reducidos (60% da
nota final) e no exame final. Para calcular a nota media é obrigatorio acadar
unha puntuación mínima de 4 puntos nas actividades dos grupos reducidos e no
exame. Se nalgunha destas partes non se chega aos 4 puntos, a nota que constará
na avaliación será suspenso coa nota numérica que corresponda unha vez obtida a
media entre ambas as partes, excepto no caso de ser superior a 5, no que se
outorgará unha puntuación de 4,9.

A
persoa que non se presente ó exame constará como Non Presentado, aínda que
entregase actividades de avaliación continua.

Respecto
ás actividades realizadas en avaliación continua distribúense da seguinte
maneira:

APRENDIZAXE BASEADO EN PROXECTOS (20%): proxecto de innovación docente . Coas aportacións individuais se elaborará un informe grupal, reflectivo e crítico.

- Estudo de caso (20%): consta dunha ficha de traballo de
investigación a modo de proposta de TFG. Contarase coa colaboración do
persoal de biblioteca.

MÉTODO DE INVESTIGACIÓN  (20%): consiste en realizar unha actividade
grupal que require un traballo previo individual de indagación e traballo de
campo.

A
asistencia ás clases, así como a actitude, disposición e participación nelas
teranse en conta de maneira positiva para a cualificación e matrícula de honor.

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA

Durante o mesmo curso académico, manteranse
as notas das probas superadas na primeira convocatoria (ordinaria) para a
segunda convocatoria (extraordinaria). Poderanse entregar probas non realizadas
ou suspendidas, excepto aquelas que se realizaron na aula e non sexa posible
recuperar a puntuación relativa á participación e asistencia.

 

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000