Estudo de casos |
Análise dun feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos, diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución. |
15 |
A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
|
|
Resolución de problemas |
Desenvolvemento de habilidades de traballo en equipo con datos e evidencias relacionadas coas institucións públicas |
15 |
A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
|
|
Exame de preguntas obxectivas |
Proba obxectiva baseada en preguntas sobre os contidos da materia e
os seus diferentes temas |
40 |
A3 A5
|
B1 B5
|
|
D1 D2 D4 D5
|
Proxecto |
O/A estudante, de maneira individual ou en grupo, elabora un documento sobre a temática da materia ou prepara seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias
etc. |
20 |
A5
|
B2 B3 B4 B5
|
C15
|
D1 D2 D4 D5
|
Para superar a materia é necesario ter algunha proba de avaliación continua, do contrario aínda que se superara o exame de preguntas obxectivas, non se podería superar globalmente a materia. Na segunda oportunidade (convocatoria extraordinaria) gardarase a nota das actividades de avaliación continua e a proba de preguntas obxectivas será similar á realizada na convocatoria ordinaria (tipo test sobre todo o temario penalizando as respostas incorrectas). |