Guia docente 2024_25
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Ecosistema de medios sociais e ferramentas dixitais
   Contidos
Tema Subtema
Economía dixital e ecosistema de medios sociais - Da oralidade ás redes sociais
- Cultura participativa.
- Cultura dixital e contorna mediática
- O ecosistema das redes sociais e os medios sociais
- Actores do ecosistema de medios sociais.
Modelos de negocio na economía dixital - O negocio da vixilancia e a economía dos datos
- Clicks, shares e engagement: o negocio da atención
- Intereses, motivacións e comportamento dos usuarios na contorna dixital
- A opinión pública na contorna dixital: postverdade e desinsformación
Ferramentas TIC para uso profesional - Competencia dixital e alfabetización mediática
- Introdución á intelixencia artificial xerativa
- Comunicación e colaboración
- Creación e xestión de contidos dixitais
- Aprendizaxe ao longo da vida na contorna dixital
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000