Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
B1 |
Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance do coñecemento no campo da xestión pública a través dunha investigación orixinal |
B2 |
Capacidade de analizar, sintetizar e integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos con información limitada |
B3 |
Capacidade de realizar reflexións e análises críticos sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B4 |
Habilidade para recuperar e analizar información de diversas fontes |
B5 |
Habilidade de aplicar coñecementos adquiridos nun traballo concreto ou nun proceso de investigación |
B6 |
Habilidade para deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos innovadores no ámbito da xestión pública e das ciencias sociais en xeral |
B7 |
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade) que permita o avance do coñecemento da xestión pública |
B8 |
Capacidade para resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos relacionados coa xestión pública |
C1 |
Coñecer e aplicar a metodoloxía e deseño de investigación empírica nas ciencias sociais, así como as súas principais técnicas cualitativas e cuantitativas |
C2 |
Entender os fundamentos da xestión de información e documentación para o desenvolvemento, elaboración e defensa dunha investigación no ámbito das ciencias sociais |
C3 |
Coñecer os fundamentos da ética e da trasparencia nas institucións públicas |
C4 |
Coñecer os problemas asociados á práctica política nas democracias actuais |
C5 |
Coñecer o estado actual dos estudos en Ciencia política e da administración |
C6 |
Coñecer o funcionamento da UE e as súas principais políticas |
C7 |
Coñecer as principais paradigmas e enfoques teóricos tanto clásicos como actuais sobre dirección e xestión pública baixo unha perspectiva interdisciplinar, de forma sistemática e profunda |
C8 |
Coñecer as teorías actuais sobre liderado, fundamentalmente público |
C9 |
Proporcionar, no curso dunha investigación, unha perspectiva teórica novidosa para entender e explicar un fenómeno do ámbito da dirección e xestión pública |
C10 |
Coñecer os compoñentes e lóxica interna de cada unha das fases das políticas públicas, de forma exhaustiva |
C11 |
Xestionar e dirixir equipos de persoas seguindo os instrumentos proporcionados pola literatura especializada |
C12 |
Coñecer as fontes teóricas e estratexias de negociación como medio para alcanzar acordos |
C13 |
Coñecer o papel fundamental que desempeñan as persoas dentro dunha organización como suxeitos de coñecemento para alcanzar a súa excelencia |
D1 |
Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria |
D2 |
Capacidade para comunicarse en lingua galega |
D3 |
Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos |
D4 |
Capacidade de argumentar e defender ideas en base a criterios científicos |
D5 |
Capacidade de crítica e auto-crítica |
D6 |
Capacidade de traballo en equipo interdisciplinar |
D7 |
Capacidade para comunicarse con expertos do mesmo campo e doutros campos afíns, así como con públicos non especializados |
D8 |
Habilidade de aprendizaxe autodirixido e traballo autónomo no campo das ciencias sociais |
D9 |
Compromiso pola calidade, o rigor, a responsabilidade e a honestidade no desenvolvemento do traballo así como nos seus resultados |