Seminario |
Os seminarios avalíanse coa asistencia participativa e a preparación dos exercicios correspondentes. Estes exercicios teñen que estar na plataforma Moovi
Realización dun Traballo final de grupo: Creación do episodio piloto dun podcast que publicite unha marca ou servizo
No caso do alumnado que se acolla á evaluación global poderá realizar o podcast en solitario e usar outras voces que sexan pertinentes para garantir a calidade da peza. |
20 |
|
B1 B2
|
C3 C13
|
D4
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
EVALUACIÓN CONTINUA: No caso da teoría, realizaranse dous exames ou probas parciais tipo test (para ir eliminado a materia explicada nas sesións teóricas. O alumnado que asista presencialmente a clase e supere os dous test cunha nota de 5 non terá que presentarse ao exame final, agás no caso de querer subir nota.
EVALUACIÓN GLOBAL: Realizarase un exame final, teórico, de toda a materia que conforma o programa, que será escrito e constará de cinco preguntas, cada unha delas valorada en dous puntos.
Teranse en conta os seguintes criterios:
-suficiencia de coñecementos
-a precisión das respostas
- Capacidade para relacionar contidos
-A expresión correcta da resposta |
40 |
|
B1 B2
|
C3
|
D4
|
É posible realizar traballos complementarios, sempre de acordo co profesor, que servirán para mellorar a nota obtida. Para a cualificación final é necesario ter aprobada a parte teórica da materia e a parte práctica. As puntuacións prácticas non se sumarán ata que se supere o exame teórico e viceversa. EVALUACIÓN CONTINUA: No caso da teoría, realizaranse dous exames ou probas parciais tipo test (para ir eliminado a materia explicada nas sesións teóricas. O alumnado que asista presencialmente a clase e supere os dous test cunha nota de 5 non terá que presentarse ao exame final, agás no caso de querer subir nota. EVALUACIÓN GLOBAL: Realizarase un exame final, teórico, de toda a materia que conforma o programa, que será escrito e constará de cinco preguntas, cada unha delas valorada en dous puntos. Teranse en conta os seguintes criterios: -suficiencia de coñecementos -a precisión das respostas - Capacidade para relacionar contidos -A expresión correcta da resposta |