BLOQUE II. DIRECCIÓN CINEMATOGRÁFICA. |
Tema 2. Cinematografías, estilos e directores:
2.1. Os pioneiros do cinema: Europa, España, Galicia e América.
2.2. A creación de Hollywood: Orixe das majors e configuración da súa imaxe corporativa.
2.3. Europa-período non sonoro: Cine soviético (URSS). Expresionismo alemán (República de Weimar). Cine vangardista (Alemaña). Cine surrealista (Francia).
2.4. Escola clásica de Hollywood.
2.5. Neo(pos)rrealismo italiano.
2.6. Nouvelle Vague (Francia).
|
BLOQUE III. RELACIÓNS ENTRE CINE E PUBLICIDADE. |
Tema 3. Cine e Publicidade:
3.1. Visión desde a historia: A publicidade no cine
3.2. Visión desde a estratexia publicitaria: Modalidades de inserción publicitaria no cine.
3.3. Visión desde a creatividade: O cine na publicidade
3.3.1. A imitación do cine na publicidade.
3.3.2. A incorporación de imaxes do cine na publicidade.
3.3.3. A escenificación cinematográfica na publicidade.
3.3.4. O arquetipo do star system cinematográfico na publicidade.
3.3.5. A utilización de estrelas na publicidade e o fenómeno dead celebrities.
3.4. Visión desde as tecnoloxías: Evolución (morphing, CGI, deepfake, Intelixencia Artificial)
|
BLOQUE IV. RELACIÓNS ENTRE EIDOS ARTÍSTICOS. |
Tema 4. Arte-Cine-Publicidade-Moda:
4.1. Transferencias entre campos artísticos: A citación posmoderna na publicidade.
4.2. Manifestacións temáticas da sensualidade: Do cine erótico ao porno-chic na publicidade.
|