Guia docente 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Redacción e locución publicitaria
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Redacción e locución publicitaria Código P04G190V01404
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 2 1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Pérez Seoane, Jesús
Correo-e jpseoane@uvigo.es
Profesorado
Pereiro Rodríguez-Lepina, Román
Pérez Seoane, Jesús
Rodríguez Martelo, Talia
Web
Descrición xeral O obxectivo desta materia é que o alumnado sexa quen de afrontar desde o punto de vista redaccional a composición unha peza publicitaria para medios audiovisuais nos que, pola súa propia natureza, o texto non é máis que un elemento, moi importante iso si, de todos os que compoñen a mensaxe. O texto debe contar coa utilización de música, efectos especiais e e mesmo imaxe. A locución é como e de que xeito ese texto debe plasmarse nunha gravación sonora tendo en conta o tipo de voz e a pertinente curva tonal.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000