Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
A5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B1 |
Coñecer as características esenciais da comunicación, os seus elementos e os seus resultados. |
B3 |
Aplicar técnicas e procedementos da composición da imaxe aos diferentes soportes audiovisuais, a partir do coñecemento das leis clásicas e dos movementos estéticos e culturais da historia da imaxe. |
B4 |
Expoñer os resultados dos traballos académicos de maneira escrita, oral ou por medios audiovisuais ou informáticos de acordo aos canons das disciplinas da comunicación. |
B5 |
Coñecer os valores constitucionais, principios éticos e normas deontolóxicas aplicables á comunicación audiovisual, en especial as relativas á igualdade de homes e mulleres, á non discriminación de persoas con discapacidade e ao uso non sexista da imaxe feminina nos medios de comunicación de masas. |
B6 |
Traballar en equipo e comunicar as propias ideas mediante a creación dun ambiente propicio. |
B7 |
Asumir riscos expresivos e temáticos, aplicar solucións e puntos de vista persoais no desenvolvemento dos proxectos |
B8 |
Orde e método: habilidade para a organización e temporalización das tarefas, realizándoas de maneira ordenada adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual |
B9 |
Sensibilidade, respecto e necesidade de conservación do patrimonio lingüístico, audiovisual e cultural de Galicia |
C1 |
Coñecer o uso correcto oral e escrito das linguas oficiais como forma de expresón profesional na industria audiovisual. |
C3 |
Coñecer os procesos e técnicas implicadas na dirección e xestión de empresas audiovisuais. |
C5 |
Analizar e implementar estratexias de distribución e difusión de contidos audiovisuais e a súa influencia no proceso de produción |
C8 |
Recrear o ambiente sonoro dunha produción audiovisual |
C10 |
Deseñar a posta en escena, iluminación e dirección de actores dunha produción audiovisual. |
C11 |
Definir proxectos persoais de creación innovadora que contribúan ao coñecemento ou desenvolvemento das linguaxes audiovisuais ou á súa interpretación |
C13 |
Conocer la historia y evolución del lenguaje y géneros audiovisuales a través de sus propuestas estéticas e industriales. |
C14 |
Coñecer e aplicar os recursos, métodos e procedementos empregados na construción e análise dos relatos audiovisuais |
C16 |
Coñecer e aplicar as tecnoloxías audiovisuais (fotografía, cinema, radio, televisión e multimedia) en función das súas capacidades expresivas. |
C18 |
Capacidade para levar a cabo a gravación, composición, edición e postproducción de produtos audiovisuais. |
C20 |
Escribir con fluidez guións para os diferentes formatos audiovisuais |
C21 |
Coñecer e aplicar as técnicas e procesos de produción e realización audiovisual nos formatos e soportes contemporáneos. |
D1 |
Comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria. |
D2 |
Comunicar por oral e por escrito na legua galega. |
D3 |
Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos. |
D4 |
Adaptarse aos cambios tecnolóxicos, empresariais ou organigramas laborais |