Código |
Descrición |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B1 |
Coñecer as características esenciais da comunicación, os seus elementos e os seus resultados. |
B4 |
Expoñer os resultados dos traballos académicos de maneira escrita, oral ou por medios audiovisuais ou informáticos de acordo aos canons das disciplinas da comunicación. |
C5 |
Analizar e implementar estratexias de distribución e difusión de contidos audiovisuais e a súa influencia no proceso de produción |
C19 |
Xestionar con eficacia a comunicación nas redes sociais. |
C23 |
Analizar e implementar estratexias de márketing para o desenvolvemento, distribución e consumo de produtos audiovisuais e multimedia orientados ao mercado. |
D1 |
Comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria. |
D2 |
Comunicar por oral e por escrito na legua galega. |