Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
A3 |
Que o estudantado sexa capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos |
A4 |
Que o estudantado saiba comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades |
A5 |
Que o estudantado posúa as habilidades de aprendizaxe que lles permita continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
B6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
B8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómica e cultural da sociedade |
C7 |
Capacidade de aplicar coñecementos teóricos relativos ás Didácticas Específicas, tanto á investigación como á innovación e a avaliación |
C8 |
Ser capaz de defender e argumentar de forma oral e escrita o traballo de investigación e/ou innovación realizado, utilizando no seu caso recursos audiovisuais de apoio |
C10 |
Coñecer os fundamentos teóricos que sustentan a investigación e innovación no ámbito das Didácticas Específicas |
C13 |
Analizar e valorar criticamente investigacións e proxectos de innovación en ámbitos disciplinarios específicos |
C15 |
Identificar criterios de calidade e control tanto na investigación como na práctica docente, formentando o espíritu crítico, reflexivo e innovador |
C16 |
Deseñar, xustificar, organizar e avaliar achegas para a investigación e a innovación no ámbito das Didácticas Especificas |
C17 |
Seleccionar, adaptar e aplicar materiais e recursos TIC e doutra índole, para mellorar o ensino e aprendizaxe dos diferentes ámbitos disciplinarios |
C18 |
Recoñecer a investigación e a innovación aplicada ás ciencias da educación como ferramenta continua de innovación e mellora educativa e social |
D2 |
Capacidade de adaptación a situacións novas |
D3 |
Traballar de xeito autónomo e con iniciativa |
D4 |
Traballar de xeito colaborativo |
D5 |
Capacidade de organización e planificación en ámbitos educativos disciplinarios e interdisciplinarios |
D6 |
Capacidade de innovar (creatividade) dentro de contextos educativos escolares e non escolares |
D8 |
Ser capaz de comunicarse cos seu compañeiros/as, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento |
D10 |
Ter capacidade para actualizar os coñecementos, metodoloxías e estratexias na práctica docente |