As datas e os prazos das avaliacións estarán expostas desde o inicio do curso na web da materia e na web da
facultade. 1. Avaliación en primeira convocatoria 1.a. Avaliación continuaEn colaboración co profesor nas aulas e reunións de titoría, o alumnado terá que realizar catro proxectos en grupo, que consistirán na elaboración dunha sequencia pedagóxica AICLE. Os proxectos serán avaliados polo profesor de acordo cunha grade de avaliación disponibilizada na plataforma de aprendizaxe. A entrega dos proxectos será feita na data estabelecida no calendario oficial de exames. 1.b. Avaliación globalO alumnado que non puider ou non desexar pasar a avaliación continua deberá solicitar ao profesor facer a avaliación global ao longo das dúas primeiras semanas de aulas. A avaliación global consistirá na realización dun exame escrito sobre o 100% dos contidos da materia. O exame realizarase na data oficial fixada polo centro. Será puntuado de 0 a 10 en función dunha grade de avaliación estabelecida polo profesor. O exame contará cunha pregunta teórica e cun suposto práctico que o alumnado deberá resolver. O tipo de exame e a grade de avaliación que usará o profesor estarán dispoñíbeis na web da materia. 2. Avaliación en segunda convocatoria O alumnado que non concorrer a ningunha avaliación (continua ou global) en primeira convocatoria será avaliado
como non presentado.
O alumnado que concorrer á segunda convocatoria deberá realizar un exame escrito sobre o 100% dos contidos da materia.
O exame realizarase na data oficial fixada polo centro. Será puntuado de 0 a 10 en función dunha grade de avaliación
estabelecida polo profesor. O exame contará cunha pregunta teórica e cun suposto práctico que o alumnado deberá
resolver. En segunda convocatoria non se terá en conta o traballo realizado na primeira convocatoria.
3. Linguas de traballo As linguas de traballo da materia serán o francés e o inglés. O profesor comunicarase co alumnado en todo
momento, tanto por oral como por escrito, en lingua francesa ou inglesa. Sempre que o profesor non dea outras indicacións, alumnado
poderá empregar calquera das linguas de traballo. Os enunciados dos exames estarán redactados en lingua francesa e inglesa, pero o alumnado poderá realizalo en
calquera das dúas linguas.
Fica prohibida a utilización do tradutor automático en calquera actividade de aprendizaxe ou na comunicación co profesor. O uso repetido da tradución automática nun proxecto ou nun exame poderá supor a invalidación dos mesmos. 3. Alumnado con necesidades educativas especiais (NEE) O alumnado que presentar necesidades educativas especiais por dificultades específicas de aprendizaxe poderá se obxecto dunha adaptación do sistema de avaliación. Esta adaptación, deseñada entre o profesor e o alumnado implicado, procurará garantir o recurso a todos os medios necesarios para que o alumnado con NEE poida demostrar a consecución dos obxectivos da materia.
|