Código |
Descrición |
C14 |
Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. |
C15 |
Coñecer os contidos que se cursan nos respectivos ensinos. |
C16 |
Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. |
C17 |
Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares |
C18 |
Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. |
C19 |
Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo. |
C20 |
Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos. |
C21 |
Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes |
C22 |
Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. |
C23 |
Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. |
C24 |
Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
C25 |
Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade. |
C26 |
Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. |
C27 |
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación e avaliación educativas e ser capaz de deseñar e desenvolver proxectos de investigación, innovación e avaliación. |
D2 |
Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións. |
D3 |
Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios |