Establécense 7 grandes bloques, que serán
referentes para os respectivos temas. A súa
relación establécese identificando o seu número entre paréntesis, ao final do título de cada tema. |
1. BLOQUE 1.- Práctica de hábitos saudables na actividade física infantil:
Hixiene corporal, alimentación, descanso e educación postural.
2. BLOQUE 2.- Valoración axustada dos factores de risco, adopción de
comportamentos de prevención e seguridade en situacións habituais,
actitude de tranquilidade e colaboración en situacións de enfermidade e de pequenos accidentes na actividade física infantil.
3. BLOQUE 3.- Utilización segura de espazos deportivos, elementos e obxectos.
4. BLOQUE 4.- A cadea de supervivencia e o soporte vital básico na actividade física infantil.
5. BLOQUE 5.- Primeiros axudas básicas.
6. BLOQUE 6.- Actividades de ensino/aprendizaxe vinculadas á saúde e a a
prevención de accidentes na actividade física infantil.
7. BLOQUE 7.- Estratexias didácticas para o ensino/aprendizaxe da saúde, a autoprotección e a prevención de accidentes na actividade física infantil. |
1. A educación física saudable (B1). |
1.1. A educación física saudable: marco conceptual e contextual
1.2. A condición física saudable |
3. Os primeiros auxilios (B4;B5;B6). |
3.1. Primeiros auxilios básicos.
3.2. A cadea de supervivencia. |