2. Ser capaz de analizar as correntes de educación musical a través do movemento, extraendo conceptos e liñas metodolóxicas cunha coherencia sistemática.
|
|
B2 B4
|
C6 C53 C54 C56
|
D10 D13 D15 D18
|
4. Saber utilizar o xogo musical como elemento didáctico e como contido.
|
|
B4
|
C6 C11 C17 C56
|
D2 D9 D12 D18
|
6. Dominar a didáctica da expresión corporal-danza, así como as técnicas de programación, deseño de sesións, elección e creación de recursos e estratexias de intervención.
|
|
B2 B8
|
C53 C54 C55
|
D9 D13
|
8. Coñecer e dominar os principios da expresión e a comunicación corporal máis directamente relacionados co feito musical e coa danza.
|
|
B2
|
C53 C54 C55
|
D1 D15 D17 D19
|
10. Coñecer un amplo repertorio de danzas do mundo e os seus procedementos didácticos dentro da educación primaria.
|
|
B3 B4
|
C2 C13 C15 C53
|
D5 D7 D8 D13
|