Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
3. Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo. |
|
|
|
D1 D3 D4
|
4. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais. |
|
|
|
D1 D3 D4
|
5. Saber desenvolverse en case todas as situacións que se lle presentan cando viaxa onde se fala esa lingua. |
|
|
C50 C51
|
D1 D3 D4 D13 D17 D20
|
6. Poder participar espontaneamente nunha conversa que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais). |
|
|
C50 C51
|
D1 D3 D4 D12 D20
|
7. Poder tratar oralmente en francés, con fluidez e seguridade, de temas de interese para estudantes de educación primaria. Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións. |
A3 A4
|
B3
|
C11 C50 C51
|
D1 D3 D4 D12 D20
|
8. Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos. |
|
|
C50 C51
|
D1 D3 D4 D12 D17 D20 D21
|
9. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. |
|
|
C51
|
D1 D3 D4
|
10. Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións. |
|
|
C51
|
D1 D3 D4
|
11. Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinaria entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos sobre os procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos. |
|
B1 B6
|
C11 C63
|
D1 D2 D9 D12 D19
|
12. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
|
B2 B8
|
C13 C16 C34 C43 C45
|
D1 D2 D9 D12 D19
|
13. Fomentar a convivencia no aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes. |
|
B5
|
C11 C13 C34
|
D2 D7 D12 D15
|
14. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes. |
|
B10
|
C13 C16 C34
|
D2 D9 D12 D16 D21
|
15. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e da comunicación. |
|
|
C43
|
D1 D3 D4
|
16. Manexar os conceptos básicos do ensino comunicativo dunha lingua estranxeira, incluíndo as funcións lingüísticas, as competencias e estratexias comunicativas. |
|
|
C43
|
D1 D3 D4
|
17. Diferenciar entre competencias lingüísticas, socioculturais, e pragmáticas (MECR, Capítulo 5, Seccións 5.2.1, 5.2.2 e 5.2.3). |
|
|
C11 C43 C52
|
D1
|
18. Coñecer o proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e o seu ensino. |
|
|
C43 C51 C63
|
D1 D3 D4
|
19. Coñecer o currículo escolar da lingua estranxeira. |
|
|
C43 C45
|
D1 D4
|
20. Saber desenvolver un programa de ensino e aprendizaxe comunicativa da lingua estranxeira. |
A1 A2 A3 A4
|
|
C45 C52
|
D1 D2 D4
|
21. Ser capaz de preparar e aplicar unha unidade didáctica. |
A1 A2 A3 A4
|
|
C16 C51 C52 C62 C63 C65
|
D1 D2 D3 D4 D9
|
22. Ser capaz de presentar novos elementos funcionais, gramaticais e lexicais. |
|
|
C43 C51 C52 C62 C63 C65
|
D1 D2 D3 D4 D9
|
23. Saber facilitar a práctica oral na aula mediante actividades comunicativas en parellas e grupos. |
|
|
C43 C52 C62 C63 C65
|
D1 D2 D3 D4 D9
|
24. Saber crear oportunidades para a produción libre e comunicativa mediante xogos, actividades lúdicas e creativas. |
|
|
C43 C52 C62 C63 C65
|
D1 D2 D4 D9 D21
|
25. Saber como fomentar a lectura e animar a escribir. |
|
|
C48
|
D2 D4
|
26. Comprender distintas formas de avaliación e de auto-avaliación e saber levar a avaliación a cabo. |
|
|
C63 C65
|
D1 D2 D4
|