A avaliación desta materia desenvólvese en varios niveis e dimensións. Partindo do marco xeral das competencias, é dicir, das capacidades, a avaliación tentará recoller e valorar aqueles aspectos relacionados co alumnado respecto a: campo dos coñecementos, campo dos procedementos, campo actitudinal e campo relacional. Entendemos que o equilibrio estará en que o alumnado sexa capaz de dominar estas catro grandes dimensións que dalgunha forma contribuirá a que se me for de maneira integral. A avaliación está deseñada en función das seguintes características: formativa, continua, integral e final. Por tanto, afecta a todo o proceso de ensino-aprendizaxe. A avaliación do proxecto terá dous aspectos: por unha banda a xustificación teórica dos distintos elementos curriculares traballados e por outro o seu deseño. Para avaliar o proxecto seguiranse as seguintes normas: 1.- Utilización dos coñecementos dispoñibles nos documentos traballados na aula para contrastar as propias ideas, apoialas e fundamentalas.Comprensión das ideas básicas contidas nos materiais utilizados e analizados. 2.- Expresar correctamente as ideas propias, argumentadas e demostrar capacidade de escoita e receptividade. 3.- Crítica razoada de posicións e feitos fundamentados con argumentos utilizando un vocabulario técnico propio da materia. 4.- Claridade expositiva, habilidades de comunicación,estrutura da presentación traballada na aula 5.- Estrutura lóxica das ideas. 6.- Utilización e manexo das TIC. 7.- Adecuación e coherencia entre as actividades prácticas e os contidos teóricos. 8.- Calidade das achegas e expresións de ideas innovadoras, contribucións no traballo en grupo, compromiso nas diferentes tarefas 9.- Formulación dos obxectivos didácticos, adecuación a idade, o tempo, etc. 10.- Selección do tema, secuenciación dos contidos o longo da unidade didáctica, adecuación a idade, o tempo, etc. 11.- Selección das actividades, creatividade na súa elaboración, adecuación a idade e a temporalización. 12.- Deseño innovador de recursos 13.- Selección das estratexias de avaliación: actividades de avaliación, tipos e técnicas de avaliación, deseño de instrumentos etc. O seguimento dos grupos de traballo convértese nunha ocasión privilexiada para introducir, por parte da profesora, aspectos actitudinais (cooperación, responsabilidade profesional, motivación polo traballo de mestre etc.)/ etc.). Do mesmo xeito, nalgunhas fases do proxecto pídeselle ao alumnado que valoren o seu propio traballo (autoavaliación) ou o traballo dos demais compañeiros (coevaluación) para facer unha retroalimentación do proceso que permita resolver os erros na aprendizaxe o antes posible. Para a valoración de traballo en grupo o alumnado debe cubrir unha matriz de autovaloración que estará dispoñible na plataforma. A cualificación final da disciplina resultará da integración das distintas notas nas actividades realizadas. Deberán ser superadas todas as partes para poder obter unha cualificación positiva. Os alumnos/as que non realicen todas as actividades de avaliación obterán a cualificación final de suspenso, aínda que algúns dos exercicios estean aprobados. Se o alumno/realízaa algunha das actividades de curso terá a cualificación de suspenso, xa que participou nalgunha das actividades e realízase unha avaliación continua. ALUMNADO NON ASISTENTE: Os estudantes non asistentes deben presentar o mesmo traballo de clase e tomar as mesmas probas cos estudantes asistentes. Debe presentar evidencia durante o curso do traballo realizado. A revisión dos exames será no despacho da profesora unha vez concluída a corrección. Pautas de mellora para a recuperación Serán varias as estratexias que poñamos a disposición do alumnado para a súa mellora, e de ser o caso, da recuperación da materia: l.- Titorías onde podemos ir vendo a evolución na aprendizaxe e resolver posibles dúbidas 2.- Exercicios na plataforma. Onde se poderá comprobar os avances e estado actual do rendemento individual e de grupo 3.- Probas de auto-reflexión e autoavaliación onde os grupos e os alumnos individualmente poderán reflexionar de forma sistemática sobre o que estamos a facer, os avances sobre o aprendido, e a funcionalidade práctica dos contenidosn impartidos Os exercicios e as probas para a súa análise estarán na plataforma MOOVI. AVALIACIÓN GLOBAL DE CARACTER FINAL: Os estudantes realizarán as mesmas probas que durante a avaliación continua. É dicir, se na convocatoria de xuño non fosen superadas todas as partes da avaliación, en xullo avaliaranse mediante un exercicio escrito, a presentación dunha unidade didáctica xustificada e deseñada segundo o modelo constructivista e as prácticas de aula que poden atoparse na plataforma. As datas do exame pode atoparse na páxina web da facultade. http://fcced.uvigo.es/gl/docencia/exames/ |