Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender
coñecementos nunha área de estudo que parte da base da
educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que,
malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén
algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da
vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó
seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan
as competencias que adoitan demostrarse por medio da
elaboración e defensa de argumentos e a resolución de
problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e
interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa
área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha
reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica
ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas,
problemas e solución a un público tanto especializado coma
non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de
aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores
cun alto grao de autonomía. |
B5 |
Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuir á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes |
B7 |
Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa |
B9 |
Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable |
B11 |
Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural |
B12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
C1 |
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao periodo 6-12 no contexto familiar, social e escolar |
C10 |
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e legislativos da actividade educativa |
C11 |
Coñecer os procesos de interacción e comunicación no aula |
C13 |
Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais |
C14 |
Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática |
C23 |
Analizar e incorporar de forma crítica las cuestiones más relevantes de la sociedad actual que afectan a la educación familiar y escolar: impacto social y educativo de los lenguajes audiovisuales y de las pantallas; cambios en las relaciones de género e intergeneracionales; multiculturalidad e interculturalidad; discriminación e inclusión social y desarrollo sostenible |
C24 |
Coñecer a evolución histórica da familia, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e educación no contexto familiar |
C28 |
Valorar as ciencias como un feito cultural |
C29 |
Recoñecer a mutua influencia entre ciencia, sociedade e desenvolvemento tecnolóxico, así como as condutas cidadás pertinentes, para procurar un futuro sostenible |
C31 |
Comprender os principios básicos das ciencias sociais |
C37 |
Desenvolver e evaluar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes |
C48 |
Fomentar a lectura e animar a escribir |
C63 |
Controlar e facer o seguimiento do proceso educativo e en particular o de ensino-aprendizaxe mediante o dominio das técnicas e estratexias necesarias |
C64 |
Relacionar teoría e práctica coa realidade do aula e do centro |
C66 |
Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D3 |
Comunicación oral e escrita na lingua materna |
D5 |
Coñecemento de informática relativos ao ambito de estudo |
D6 |
Capacidade de xestión da información |
D7 |
Resolución de problemas |
D8 |
Toma de decisións |
D9 |
Traballo en equipo |
D10 |
Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar |
D11 |
Traballo nun contexto internacional |
D12 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
D13 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
D14 |
Razoamento crítico |
D15 |
Compromiso ético |
D16 |
Aprendizaxe autónoma |
D17 |
Adaptación a novas situacións |
D18 |
Creatividade |
D19 |
Lideranza |
D20 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
D21 |
Iniciativa e espírito emprendedor |