Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer a lexislación que regula as Escolas de Educación Infantil e Primaria e doutros centros, a súa estrutura e os modelos de organización dos centros, servizos e espazos. |
|
B1 B4 B5 B6 B10
|
C8
|
D1 D2 D6 D8 D14 D22
|
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa e situar a escola no sistema educativo español, no contexto europeo e internacional |
|
B1 B6 B12
|
C8 C9
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D13 D19 D21 D22
|
Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula, no espazo de xogo e noutros espazos comúns e/ou específicos |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B10 B11
|
C1 C2 C5 C6 C8 C9 C14 C16
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D18 D19 D22
|
Comprender que a dinámica diaria en Educación Primaria é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexibles no exercicio da función docente. |
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B10 B12
|
C1 C2 C8 C13 C16
|
D1 D2 D6 D7 D8 D13 D17 D19 D21 D22
|
Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade no contorno escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes. |
|
B7 B10
|
C1
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D13 D14 D17 D18 D19
|
Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno, coa finalidade de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo, na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 6-12 anos; así como noutros eidos nos que desenvolver o traballo docente para o que se está adquirindo cualificación. |
|
B1 B7 B9 B12
|
C2 C15 C18
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D18 D19 D22
|
Ter unha imaxe realista de si mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. |
|
B12
|
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D14 D15 D18 D19 D21 D22
|
Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e dos procesos de ensinanza-aprendizaxe, nas etapas obrigatorias do sistema educativo. |
|
B1 B6 B10 B12
|
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D18 D19 D22
|
Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos, en función dos diferentes modelos didácticos e das características e peculiaridades do alumnado. |
|
B1 B2 B4 B6 B8 B10 B11
|
C1 C5 C6 C8 C13 C14 C15 C16 C18
|
D1 D2 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D14 D15 D16 D18 D19 D22
|
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en Educación Primaria para aplicalas na aula. |
|
B1 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C6 C9 C15
|
D1 D2 D13 D18 D19 D20 D22
|
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro, atendendo os criterios de control de calidade. |
|
B1 B6 B12
|
C8 C9 C13 C14
|
D1 D2 D7 D8 D9 D14 D18 D19 D22
|