2. Coñece as bases teóricas dos currículos de excelencia educativa e é quen dunha valoración crítica dos deseños curriculares españois. |
|
B11
|
C28
|
D7 D9 D13 D15 D16
|
4. Recoñece a identidade da etapa de educación infantil e as súas características cognitivas e comunicativas. |
|
B1 B2 B6
|
C4 C42
|
D7
|
6. Mellora as destrezas básicas de lectura, escritura e especialmente da comunicación oral, en canto compoñentes esenciais, ao lado do cálculo, das competencias clave e ferramientas precisas para reforzar a educación e o rendemento do profesorado. |
|
B11
|
C43 C44 C46 C49
|
D3 D15
|
8. Comprende o paso da oralidade á escritura e coñece e sabe usar os diferentes rexistros e usos da lingua. |
|
B6
|
C43 C44 C46 C49
|
D3 D15
|
10. É quen de interpretar e de construír textos sobre temas de certa complexidade desde o respecto ás normas de xénero de discurso, de tipos de texto e desde as esixencias de claridade, de coherencia, de cohesión e cunha elocutio axeitada aol contexto. |
|
B6 B11
|
C43 C44 C51
|
D1 D7 D13 D15 D16
|
12. Coñece e aplica creativamente os conceptos básicos de análise literaria aos xéneros máis utilizados
na educación infantil. |
|
B11
|
C28 C46 C51
|
D7 D13 D15
|