Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1- Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e trátanse asuntos cotiáns dos ámbitos persoal, e educativo. |
|
|
C22 C29 C43 C44 C46 C48 C49 C52 C57 C60
|
D1 D3 D4 D7 D9 D11 D13 D17 D20
|
2- Comprender a idea principal de películas e de programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara. |
|
B7
|
C29 C41 C48 C49 C52 C57
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D9 D10 D11 D15 D16 D17
|
3-Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo. |
|
|
C29 C41 C43 C44 C48 C57
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D9 D10 D15 D16 D19
|
4- Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais. |
|
|
C43 C44 C48
|
D1 D3 D4 D6 D7 D10 D11 D15 D16 D19
|
5- Saber desenvolverse en case todas as situacións que se lle presentan cando viaxa onde fálase esa lingua. |
|
|
C28 C43 C44 C48 C49 C52
|
D3 D4 D6 D7 D8 D10 D11 D12 D16 D19
|
6- Poder participar espontaneamente nunha conversación que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo: familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais). |
|
|
C6 C29 C43 C44 C48 C49 C52 C57
|
D3 D4 D6 D11
|
7- Poder tratar oralmente en inglés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil. |
|
|
C43 C44 C48 C49 C52 C57
|
D3 D4 D6 D7 D8
|
8- Saber construír frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións. |
|
|
C43 C44 C48 C49 C57
|
D1 D3 D4 D13 D17
|
9-Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos. |
A3
|
|
C6 C43 C44 C48 C49 C57
|
D1 D2 D3 D4 D6 D8 D13 D17
|
10- Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. |
|
|
C43 C44 C48 C49 C57
|
D1 D3 D4 D7 D8 D9 D13 D17
|
11- Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben estruturados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións. |
|
|
C43 C44 C48 C49 C57
|
D1 D2 D3 D4 D6 D11 D17
|
12-Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo. Favorecer a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe co fin de innovar e mellorar o labor docente e as prácticas de aula. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C5 C6 C8 C13 C21 C22 C28 C29 C30 C40 C41 C42 C45 C46 C47 C49 C50 C51 C52 C54 C55 C56 C57 C59 C60 C61 C62 C63 C64 C65 C66
|
D1 D8 D9 D15 D17 D18 D20 D21 D22
|
13- Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística. |
A5
|
B7 B12
|
C8 C13 C21 C63 C64 C66
|
D1 D2 D3 D4 D6 D8 D9 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21
|
14- Desenvolver certas actitudes afectivas desexables nun docente de lingua estranxeira como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia comunicativa, e unha visión da lingua estranxeira como medio de comunicación cultural e non simplemente como unha materia máis. |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C5 C6 C8 C13 C21 C22 C28 C29 C30 C40 C41 C42 C46 C49 C50 C51 C52 C54 C55 C56 C57 C59 C60 C61 C62 C63 C64 C65 C66
|
D4 D9 D12 D13 D14 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|